snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
en tjah toen was ik plots weer groen.
jorina schreef:ooooo das balen nou dan ken je nog wel eens een sms of berichtje krijgen ja want het is wel verrekte handig maar om er nou een boek voor aan te schaffen vind ik een beetje zonde :)
Liminous schreef:Pff moet ff klagen hoor...
Wij mogen als het goed is niet aankomende ronde maar die ronde erop weer verder met ICSI.. Hartstikke fijn natuurlijk want de kinderwens is alleen maar sterker geworden de afgelopen weken.. Maar af en toe ben ik wat aan t dagdromen.. En zie het dan helemaal voor me dat ik weer positief test enz enz.. Alleen als ik me dat bedenk wordt ik zoooo bang.. Ken t niet eens omschrijven.. Is dit wel normaal?
maymar schreef:Esh heb je er wel eens aan gedacht om naar een diëtist te gaan??? die kunnen ook goed helpen bij ondergewicht.... of loop je daar al??
mamasince2010 schreef:Mila, dat is dan weer een groot voordeel van ons werk, vind je niet 😉 Ik zeg vaak dat ik moet werken als er een verjaardag is. Ik werk vaak op zaterdagavond dusja is niet gek 😛
Hier een hekel aan kringetjes-verjaardagen. dat je zo allemaal op een stoeltje in een kring zit met een bakje nootjes op tafel. vreselijk! ik hou meer van feestje, lekker bbqen in de tuin enzo 😉
Esh wat rot van je ondergewicht 😞 Ik blijf nu redelijk stabiel maar ken het helaas al te goed. Ik haat het vooral dat je vaak gediscrimineerd word als je dun bent. Ik hou niet echt van gebak en zoeitigheid, en als ik een gebakje afsla word er direct gezegd dat ik het wel kan hebben en er wordt gesugereerd dat ik anorexia heb. pffffffff