snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
jmylove wat goed zeg!!!
Babii schreef:Je mag het van mij wel aangeven, maar er kunnen wel discussies van komen :). Als dat gebeurd zullen wij wel een verzoek inlassen om te stoppen met de discussie....
Maar ben ook wel benieuwd ;). Zie toch vrijwel iedereen meekletsen die er altijd is... Ja behalve moi, maar ben echt rete druk. O ja, en niet zwanger.... Dus denk dat je mij niet bedoeld haha.
Maar ehm... Welkom @ forum, daar komen mensen altijd binnenvallen met een vraag en verdwijnen :p.
vruchtje schreef:
vriendlief zegt zodra ik het weet wil ik het iedereen het vertellen.. dus hij komt er pas met 12 weken achter.. haha nee grapje! :mrgreen: haha
Whahahahaah grapjas :D.
Mrij schreef:Babii, is ook apart, maar kijk maar bij ons in het topic, bijna iedereen heeft de echo al gehad en ik ben toch echt als eerste uitgerekend die maand;)
Onze ouders en broers en zussen hebben we het ook al gelijk de avond van de positieve test verteld, kon echt niet meer wachten;)
Heel veel mensen vragen aan mij of het wel goed met me gaat, omdat ik zo er zo bleek en moe uitzie, maar dat hoeft gelukkig nog niet gelijk aan een zwangerschap te linken!
Babii schreef:@ Vruchtje,hmmmmm, nu word ik ook wel benieuwd.
Nog steeds benieuwd wie ik bedoelde? haha
Had het in mn www gezet ja 😛
Joya schreef:Vruchtje ja heel erg hoor.. Ik vergeet echt alles..
Ik zat laatst op de bruiloft van mijn nichtje en zei tegen mijn tante dat we nog 3 kwartier naar huis moesten rijden.. Vervolgens zat ik me te bedenken waar hun ook alweer wonen en ik kon er maar niet op komen.. Terwijl ze al heel lang bij ons in de buurt wonen.. Heel raar..
Babii schreef:@ Joya, van J. was jj toch pas na zoveel maanden zwanger? Volgens mij 13e ronde ofzo? Weet nog dat je toen naar de gyn wilde stappen, maar het niet deed i.v.m. je relatie.... En daarna kwam je weer @ forum... Maar in totaal ben je best lang bezig geweest voor hem toch?