Nou HBB dat is fijn! Een kinderwagen EN Eurodisney of een van de 2? (allebei zwaar relax!)En 1000 euro van schoonouders?! HEERLIJK!!
www.baby-dump.nl!! hahaha shoppen! Weet je al welke kinderwagen je wil?
Bernadet: soms is het echt oneerlijk, merk vaak dat ouders/schoonouders met 2 maten meten! Mijn schoonvader is ook zo. Toen wij op onszelf gingen kregen wij welgeteld 1 plantje a 9.99 gok ik. Zwager had 100euro gekregen en schoonzus magnetron en een gasstel. Niet echt eerlijk dus, maar toen ik zwanger was zei mijn man voor de grap: nou pap dat wordt sparen voor een kinderwagen en toen had hij dus voordat wij naar huis gingen besloten dat hij dat zou doen. Volgens mij had hij geen idee wat het zou kosten, dus toen we hadden bepaald welke we wilden zei ik tegen manlief: heb het er met je vader over, want dan weten we of we de hele kinderwagen krijgen of een deel (kinderwagen van 750!) Hij ging akkoord, mede doordat we nog niks voor ons huis hadden gekregen:P maarja dat had schoonzus niet gehad! Denk ook niet dat zij het heel tof vond, maar goed ik ga niet zeggen: Dat vind ik lullig voor mn schoonzus..
Ook erg jammer dat je stiefschoonmam niet op je babyshower is geweest! Wel leuk dat men dat voor je heeft georganiseerd! Had er ook heel erg op gehoopt, maar dat vonden mijn vriendinnen volgens mij niet nodig! Ach ja weet je ook gelijk weer waar je staat. Veel van mijn 'vriendinnen' zijn alleen met zichzelf bezig..
xxx