faithe; fijn dat alles oké was! ik had met 22 wkn bloedverlies (dus niet zo vroeg in de zw) ik had niet eens seks gehad of zo; ging 's-avonds laat naar de wc, na een drukke slenterdag, dat wel, en onderbroek was schoon toen ik ging zitten, en met afvegen was het hele papiertje bebloed (helder rood) echt akelig! ging alleen plassen, niet eens een poging gedaan voor grote boodschap, dus kon het niet echt verklaren..?! volgende ochtend op zondag de vk gebeld, en ze wilde graag dat ik diezelfde dag langs kwam voor een echo, ik stelde zelf voor om tot maandag te wachten ivm het weekendje limburg waar we net waren, maar ze had toch liever dat ik zondag kwam. gelukkig was toen ook alles goed, en daarna nooit meer een druppel gezien, maar is toch enorm akelig!
hier gisterenavond de box in elkaar geschroefd, hij staat nu al in de huiskamer, met boxkleed en een grote olifant erin, haha
over een week of 8 het kleed nog een keertje uitwassen.
zat te twijfelen of ik dat maxicosi-jasje ook ga wassen, denk het wel, de bekleding van de maxicosi niet, en de zijkanten van de reiswieg ga ik ook niet wassen denk ik, alleen het gedeelte waar ze direct op komt de liggen en de dekensloop,
ga denk ik ook alle knuffeltjes die in de box of bed komen wassen,
hoe gaan jullie dit doen? ook boxkleed en bekleding reiswieg etc, of alleen lakentjes, hydrofielluiers en kleding?
schijnt ook dat je beter neutraal wasmiddel kan gebruiken zonder parfum (bv neutral), geen wasverzachter, en gescheiden van je eigen was
ik probeer me nog maar even in te houden met wassen, dan is het nog lekker fris als ze komt, haha
nu is vriend bezig met de kledingkast, en straks nog de commode en dan is het al een heel eind klaar, haha! leuk hoor!
linnie; wat vervelend dat het allemaal tegenvalt! hoop dat het spoelen wonderen verricht! doe je dat onder de douche met gewoon water, of moet je ingewikkeldere toeren uithalen? succes!
sabrina; denk aan je!