Hallo!!
Hier ook al een high five! Danley ligt ook altijd in een deuk.. 😃
Danley begint steeds meer los te lopen! Als mn vriend en ik 3 meter bij elkaar van daan staan loopt hij steeds heen en weer van de 1 naar de ander 😃 *trots*
Ik heb voor Danley nog steeds 3 flessen. De laatste gaat mee naar bed zodat hij lkkr in slaapt valt 😛 Dat is meestal rond 20uur. Danley eet ook regelmatig met de pot mee als ik iets met aardappelen en groente eet. Hij lust echt alles!
Ben echt bezig met Danley zijn verjaardag.. Nog 3 weken :O. Ik ben opzoek gegaan naar een leuke taart. Heb nu een offerte aangevraagd voor een elmo of koekiemonster taart met bijpassende cupcakes.. Heb gevraagd of ze er evt ook in kunnen verwerken dat danley grote broer word. Kan ik het meteen op een leuke manier bekend maken aan de familie en vrienden 😊
Ik heb een driewieler voor Danley besteld, deze:
http://www.speelgoedprijspakker.nl/a-18603478/driewielers/driewieler-little-tikes-3-in-1-rood-blauw-met-ouder-besturing. Niet te duur, maar ook niet zo'n goedkoop rotding. Ik zal ongetwijfeld nog een aantal kleinigheidjes voor hm kopen haha, ik ken mezelf :P!
Maandag voor het eerst naar de VK.. Ben best nerveus! Hoop dat alles goed zit en dat het bloedprikken mee valt (Jeetje, wat haat ik dat zeg).
Hoe gaat het verder met jullie?
Ik ga nu gauw slapen het is al laat! Truste xx