miranda, wees blij, je hebt een echte vent aan de haak geslagen!! ik hou wel van echte mannen, is juist dat hij er al eentje stuurt, veel waard voor man, vindt die van zijn eigen geweldig
MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
Ik heb denk ik zelf een dipje... Ik sms hem ook wel eens mis je me al en dan krijg ik altijd nee terug.. Dus nu wil ik hem even niet missen... Botte Fries die vent van mij
😊 de mannen, we hebben ze nog nodig zo heb ik mijn vorige ei niet benut, stomme ruzie en koppig, niet opzij kunnen zetten pff , nog steeds spijt van, want toen wist ik het wanneer en had nog gelijk ook
[INDENT]Bijna zwangeren Naam-----------leeftijd----------ronde----------Kindje----------nod Miranda-----------24---------------4e---------------1e------------rond 4 september Vivi---------------29---------------5e---------------2e------------12-13 aug Roos-------------28----------------1e---------------1e------------10 aug Nathalie----------25----------------5e---------------1e------------30 aug Liesl--------------31---------------3e---------------1e-------------24 aug Mies--------------33---------------3e----------------2e------------30 juli Muissie-----------28---------------3e----------------1e------------29 juli Marley-----------25----------------2e----------------1e------------geen idee, 2 aug ofzo? Nancy------------26---------------3e----------------1e------------28 augustus
Wachtbankje Naam-----------leeftijd----------Kindje----------Reden wachten Xannia-------------21----------------1e---------------Kom ik later op terug!! Free---------------24----------------2e---------------Nog niet toe aan een 2e kindje, werd alleen niet goed van de pil. Hou nu mn cyclus bij.
Zwangeren Naam----------leeftijd----------zw in ronde-----Kindje-----------Uitgerekend op Marleen-----------24---------------4--------------------1e--------------22 januari 2012 Fleurtjexx---------27---------------1--------------------1e--------------6 maart 2012 [/INDENT]
Bijna zwangeren Naam-----------leeftijd----------ronde----------Kindje----------nod Miranda-----------24---------------4e---------------1e------------rond 4 september Vivi---------------29---------------5e---------------2e------------12-13 aug Roos-------------28----------------1e---------------1e------------10 aug Nathalie----------25----------------4e---------------1e------------27 juli Liesl--------------31---------------3e---------------1e-------------24 aug Mies--------------33---------------3e----------------2e------------30 juli Muissie-----------28---------------3e----------------1e------------29 juli Marley-----------25----------------2e----------------1e------------geen idee, 2 aug ofzo?
Wachtbankje Naam-----------leeftijd----------Kindje----------Reden wachten Xannia-------------21----------------1e---------------Kom ik later op terug!! Free---------------24----------------2e---------------Nog niet toe aan een 2e kindje, werd alleen niet goed van de pil. Hou nu mn cyclus bij.
Zwangeren Naam----------leeftijd----------zw in ronde-----Kindje-----------Uitgerekend op Marleen-----------24---------------4--------------------1e--------------22 januari 2012 Fleurtjexx---------27---------------1--------------------1e--------------6 maart 2012
Bijna zwangeren Naam-----------leeftijd----------ronde----------Kindje----------nod Miranda-----------24---------------4e---------------1e------------rond 4 september Vivi---------------29---------------5e---------------2e------------12-13 aug Roos-------------28----------------1e---------------1e------------10 aug Nathalie----------25----------------5e---------------1e------------30 aug Liesl--------------31---------------3e---------------1e-------------24 aug Mies--------------33---------------4e----------------2e------------3 sept Muissie-----------28---------------3e----------------1e------------29 juli Marley-----------25----------------2e----------------1e------------geen idee, 2 aug ofzo? Nancy------------26---------------3e----------------1e------------28 augustus
Zwangeren Naam----------leeftijd----------zw in ronde-----Kindje-----------Uitgerekend op Marleen-----------24---------------4--------------------1e--------------22 januari 2012 Fleurtjexx---------27---------------1--------------------1e--------------6 maart 2012