natjemenk schreef:hey meiden,
Zo de kraamhulp uitgezwaaid, nu moeten we eht alleen doen... ik heb volgens mij alles opgehouden deze week en nu is het alleen maar huilen huilen en nog meer huilen...
Vannacht sliep bo ook niet door van half 1 tot half 4 wakker geweest en om half 7 melde ze zich weer en om 8 uur stond de kraamhulp op de stoep dus kon ook niet blijven liggen..
voor de mama's onder ons hoe ziet jullie dag er uit?? ik kan voor mijn gevoel het ritme gewoon niet vinden! en dat vind ik zo vervelend!
*breek weer ff in*
het is heel normaal dat je de eerste tiijd geen ritme hebt hoor, vaak kom je er om 13 uur of later achter dat je zelf ook nog moet ontbijten en douchen, probeer maar een beetje met de flow mee te gaan, het belangrijkste is je kindje de rest (huishouden, visite etc) komt daarna wel weer. Na een tijdje krijgt je kindje wat regelmaat dat je door gaat krijgen; eten spelen slapen en weet je waar je aan toe bent, maar zelfs dan zit er wel eens een dag tussen dat het anders is. Geef het wat tijd je went er vanzelf aan. succes!