Ik weet niet of ik het al geschreven had, maar woensdag bij de VK kreeg ik te horen dat ik weer naar de gyn moest omdat ik i.v.m. leeftijd (36+) een glucoseintollerantietest moet laten doen. Dan moet je nuchter bloed laten prikken en daarna suikerdrankjes drinken en na 2 uur nog een keer bloed laten prikken. Normaal moet je daarvoor ook nog op consult bij de gyn. Pfff, had ik echt geen zin in, ben daar nu al zo vaak geweest. De VK zou een brief schrijven en proberen dat ik niet naar de gyn hoef maar gelijk bloed mag laten prikken.
Vandaag een brief van het ziekenhuis in de bus, dus ik dacht al dat ik toch eerst naar de gyn zou moeten, maar gelukkig heeft de VK kunnen regelen dat er een belafspraak gemaakt is. Dus nu word ik 21 nov. door de gyn gebeld. Hopen dat die dan niet gaat zeggen dat ik alsnog op het spreekuur moet langskomen.
Verder heel veel last van jeuk de laatste dagen (borsten, buik, benen, rug) echt om gek van te worden af en toe.Nu heb ik Mentholgel gehaald bij de apotheek. Hopen dat het een beetje helpt. Want ik ben bang dat ik anders straks onder de rode strepen zit van het krabbelen.
Voor wie het leuk vindt ... op onze site staat een stukje geluidsopname van het hartje van onze kleine Fritzy (
http://baby.slagers.org).