Hallo meiden
Kreeg vanmorgen een telefoontje van VK, die wilde een afspraak maken voor voer twee weken, maar ik had een uitje met de kids, dus geen agenda mee
Ik zei ik ben vanmiddag wel terug. Werd ik net weer gebeld. Ja je hebt een bloeding gehad, dus ja nu moet je over twee weken weer een test doen als die nog positief is dan mag je een afspraak maken ..:/ (dan ben ik eum 6,5 week)
Ik had trouwens ook wel erg vroeg getest zei ze..? Nou gewoon met NOD..? Naja:p ik raakte een beetje in de war van t gesprek
"Maar vanmorgen zeiden ze.." Ja dat was de assistente, die was wat voorbarig. T kon innesteling zijn (lijkt me laat)een vroegtijdige miskraam zijn, maar ja dat kan natuurlijk altijd als je bloed verliest.
HCG waarde schijnt nog weken hoog te blijven! Dus meteen nog een test doen is niet betrouwbaar helaas. En als HCG hoog is dan voel je je ook zwanger natuurlijk.
Tja, maar dat beetje bloed dat ik ben verloren,.. maar ja bloed is bloed.. Beetje alles in de war geschopt dus hier.
Maar ik heb er stiekem alle vertrouwen in. Al weet ik even niet mer wat ik moet denken. Er is dan geen symptoom waarop je kunt vertrouwen, omdat die er ook zijn als t mis is dus doordat dat HCG zolang hoog blijft...?!
Over twee weken maar weer s testen dan...
Hoe hebben jullie dat?(de meiden die ook bloed hebben verloren)
(Vooral dat ik zo vroeg zou hebben getest vind ik raar? )
(HCG
http://www.zozwanger.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=96&Itemid=209)
Ik heb in ieder geval net even twee uur op de bank geslapen, voel me nu..bleh:P
@Lenteding: En heb je je mond kunnen houden? Lijkt me erg moeilijk! Ik had mn moeder al een mail gestuurd over van alles, zodat ze niet zou bellen 😛 Lees net dat je t verteld hebt! Leuk kan je het er met hen lekker over hebben
@Charlie: FIjn dat dat meteen aansloeg inderdaad, mijn collega heeft het ook, maar ze gaan haar niet meteen behandelen, want een zwangerschap is evengoed mogelijk? Ze is heeel onregelmatig ongesteld
@Mowzy: Aaah wat een verhaal, sneu zeg, wat een timing ook:( Maar snap zeker dat je niet wilde wachten met het vertellen..moeilijk hoor:(
@Andrea: FIjn dat er op de wc niks meer te bespeuren is, dat geeft een mens goede moed!:D
Heb in ieder geval alleen zaterdag dus paar uurtjes wat bloed gehad en gister nog wat oud bloed. Nu helemaal niks meer gelukkig 😊
*even helemaal van de leg :|*