Wat leuk weer buikjes! Ook mini 13 weken buikjes zijn welkom hoor Mary 😊 Hier ook 2x een verassing! Zoveel leuker. En ook nummer 2 "te" klein en daarom extra (vervelend ;-)) groeiechos gehad. Ze was ook echt wel klein met de geboorte en nu is ze nogsteeds klein vergeleken haar zus. Maar prima gemiddeld. Succes met de laatste weken dames!
Cindy29Oud lidBerichten: 440Lid sinds: 9 januari 2015
Leuk cindy!! Lief adnil en goed om te horen! Hier een echt bescheiden klein buikje want iedereen vind t maar klein. Mn goede vriendin loopt vier weken achter me maar is duidelijk groter dus was wel ff verrassend dat kleine zo hoog in curve zit. Alleen maar baby denk ik dan maar haha
Ja grote van buik wil niks zeggen over de grote van de baby! Op de foto valt t nie zo erg op maar ik draag helemaal in rond haha voel me echt mega groot haha mja alles voor de baby
Mooi cindy! Hoop dat ik als ik zo ver ben ook zo'n mooie buik heb! Hier een mini buikje, 13 weken en 3 dagen nu... 😊 Foto kleiner maken lukt niet, dus kan hem niet uploaden 😞
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
En de buik zegt inderdaad niks over de inhoud. De kleine kan ook meer naar binnen of naar buiten liggen.
En E lag duidelijk onder de curve maar de arts maakte zich daar drukker over dan ik. 1 mm mis meten op de echo scheelt Zomaar een cm in het echt. Als ze maar groeide. En dat deed ze gelukkig.
muisje666Oud lidBerichten: 824Lid sinds: 23 juli 2014
mooi hoor maiskorrel. En klein vind het wel meevallen eigenlijk. maar heb er ondertussen al zoveel gezien. Je zit er lekker tussen in. En zo naar het eind toe is het toch best wel eens fijn niet zo `n mega toeter. alleen af en toe beetje jammer voor het showen.
Hier nu 11 weken en nog geen cm of grammetje gegroeid, buik nog helemaal strak en ik ben zelfs ietsje afgevallen. Dat is maar goed ook misschien, want ik wil natuurlijk ook niet eindigen als een enorme walvis. 😂 Maar ik kan echt niet wachten tot ik een beetje kan showen..
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Ja trek nog maar grote shirts aan haha. Me gewone broeken worden lastig maar deze zw broek had ik nog liggen van 4jaar terug haha... van de week maar eens paar kopen denk.. zit wel eens te denken zouden r toch geen 2 zijn haha
PokoOud lidBerichten: 1.187Lid sinds: 13 september 2015
🎊🎉🎊🎉🎊🎉 yeeeaahhh je eerste buikfoto en wat n cutey bolletje komt der al tevoorschijn hihi, ook n supermooie kleur heb je daar op je nagels, love it looking good 😘😘😘😘
muisje666Oud lidBerichten: 824Lid sinds: 23 juli 2014