Schorpioentje87 schreef:Wauww met 60% no wel. Goeie deal zeg, en dan ook nog eens helemaal je smaak, doe je goed!!
En ga jij bij die nieuwe zwangere zitten:)?
Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen dus mijn eerste ingeving is dan ook Nee. Maar wellicht zegt mijn gevoel de komende dagen wat anders. Heb wel een rare buik maar kan ook door eisprong komen.
"Huh.. ik heb ineens trek in augurken, ik ben vast zwanger" Hahahahah weten jullie nog dat er destijds iemand met ons meekletste die elke maand allerlei zwangerschapsverschijnselen verzon? Het duurde 7 maanden voordat ze zwanger was maar elke maand had ze wel weer 1 of andere vage kwaal. Die van die augurken die vond ik het mooist hahahaha hoe bedoel je van ik zoek naar verschijnselen hahaha.
Oeii maar schorpieontje jij dus ook van 1x onveilig zwanger van dit hummeltje? Hoe kijk je tegen de tijd met 2 kindjes aan? N is nog echt een klein guppie. Voordeel is wel dat, wanneer baby 2 geboren is, ze beide nog een middagtuk doen en je sowieso ff tijd voor jezelf heb. Druk word het natuurlijk sowieso. Maar je moet denk ik ook een duowagen etc?
Esh, jullie gaan er dus voor? Spannend !!!
Puk, helemaal vergeten maar jij ook een fijne en vruchtbare vakantie gewenst 😉