Hey meiden!!
Hierbij deel nummertje 3 voor jullie!!!! Veel kletsplezier!!
Hier de link naar de oude: https://zwangerworden.nu/showthread.php/6862-November-2010-mama-s-deel-2/page300
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Monalisa schreef:Dat gaat hier niet door.Ik werk maar 2 dagen in de week en mn vriend ma t/m vrijdag. Zo wordt het hier gezien helaas pindakaas.
Nou heb Jeremy voldoende vrijheid gegeven vandaag en zet hem nu net voor het eerst in de box. BRULLENNNNNNNNNNN en schoppen met de benen noem maar op. Ja hallo wat doe ik nu verkeerd? Ik mag toch ook eens ff wat voor mezelf doen?:?:(
Ik kom nu volgens mij echt over als een zeikerd die naar een depressie neigt ofzo.Maar das nie waar ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in hoe het soms is.70% van de dag is het jengelen en ontevreden zijn en grommen en de overige 30 is superblij.
Jammer moederschap is niet net zoals op tv met je babietje koetjiekoe en giegel giegel op het aankleedkussen als je over het buikje kieteld. Neig straks meer naar Nanny Jo volgens mij.
Monalisa schreef:En wat opvoeding betreft liggen mijn vriend en ik vrijwel op 1 lijn moet ik zeggen.Alleen hij is geduldiger en ik ben sneller geirriteerd en radeloos en moedeloos.Hij relativeert beter.