Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
ik ben aan het werk, maar gelukkig kan the voice hier ook aan hihihihi
Rian-kippie schreef:wat maakt iedereen zich toch giga druk voor die 1e verjaardag... ik heb daar niet zo'n last van hoor... ik heb uitnodigingen gemaakt en rondgebracht/gestuurd, tompouchen met hailey's foto en een leuke tekst besteld, slingers gekocht, moet alleen nog een kado voor haar scoren...
verder vieren wij het vrijdag van 4 tot 7, das lang genoeg voor haar.. ik heb wat kleine hapjes, verder maak ik 2 pannen soep en broodjes en daarna mag iedereen weer oprotten... kortom, ik maak me er niet zo druk om geloof ik hahaha
H83 schreef:Nee nee.... :-? 😉
Maar hoezo vind jij dat iedereen zich er "druk" om maakt? Hier op het forum of mensen om je heen?? Ik vat 'm namelijk even niet....
Rian-kippie schreef:las net het bericht van karin die zich druk maakt om ruben zijn eerste verjaardag, en hoor het van wel meer mensen.... zowel hier als in mijn omgeving... ze maken er zo'n grote heisa van lijkt wel haha tuurlijk is het een mijlpaal.. maar dat mensen er al weken van te voren zo druk mee zijn dat snap ik niet helemaal denk ik haha
Rian-kippie schreef:hahaha karin, fout geintepreteerd dan ik dacht ineens... wat doet iedereen toch zo'n grote bedoeling van die 1e verjaardag maken haha