Ben dan wel niet Juff... maar Daimy is niet jarig!! Zij is dinsdag jarig... net als Nadé ;D 😉 !!
En de boodschapjes zijn weer binnen ja.... net! ;-)
H83Oud lidBerichten: 2.946Lid sinds: 30 juni 2009
H83 schreef:Ben dan wel niet Juff... maar Daimy is niet jarig!! Zij is dinsdag jarig... net als Nadé ;D 😉 !!
En de boodschapjes zijn weer binnen ja.... net! ;-)
Jolanda10 schreef:@ H83, dat mag je zeker! 😊 En ik ben ook nog steeds van mening dat we een hele leuke groep hebben hier!
Ik zei ook al, bedoel het helemaal niet verkeerd. En iedereen moet komen waar en wanneer hij kan/zin heeft.
H83 schreef:Oh oh... daar gaan de pondjes! 😃 Morgen ook nog een verjaardag... oops!
karin26 schreef:Hey Dames, Jullie zijn mij toch nog niet vergeten hè??????
miek4 schreef:Ik lig met een chagerijnige kop in mijn bed.... Ga er verder maar niks over schrijven, want dan wordt ik nog chagerijniger....
Zo dat is eruit... nu ff kijken of het oplucht...
miek4 schreef:Ik lig met een chagerijnige kop in mijn bed.... Ga er verder maar niks over schrijven, want dan wordt ik nog chagerijniger....
Zo dat is eruit... nu ff kijken of het oplucht...
H83 schreef:Heeeyyy!! Jij ons toch ook niet?! :mrgreen:
miek4 schreef:Ik ga zo naar beneden om chocoladekoekjes te scoren... lekker ff alles wegvreten!! Elk pondje gaat door miek's mondje!!!
H83 schreef:Hihihi!! Hoe is het met je huiswerk, Loesje?! :mrgreen:
loesje80 schreef:Een stelletje onder een dode boom (of een boom in de winter) die uitkijken over een meer, met aan de overkant een stad....
Of kijk ik te simpel???
Jolanda10 schreef:Ben heel benieuwd wat jullie in deze afbeelding zien!!
[ATTACH=CONFIG]5938[/ATTACH]
miek4 schreef:koekjes = op = jammer
E82 schreef:haha Loesje, geen trek in andere dingen? Herinner me nog dat er destijds iemand helemaal verslaafd was aan mandarijntjes?!Weet niet meer wie :oops: