Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
pindasaus op de sperziebonen is indonesisch... en heerlijk!!! hailey krijgt er niet zoveel van hoor, gewoon een drupje ofzo...
Rian-kippie schreef:pindasaus op de sperziebonen is indonesisch... en heerlijk!!! hailey krijgt er niet zoveel van hoor, gewoon een drupje ofzo...
tijgertjuh5 schreef:H83-> ik ga geen 5 aantal producten gebruiken om een eventuele zwangerschap tegen te gaan, de pil hoort afdoende te zijn..doe jij dat dan wel?
Rian-kippie schreef:@ jolanda, wij laten elkaar ook soms in bed vrij hahaaha maar wel alles open en eerlijk...
H83 schreef:Och to liebe...:-D wat ben je toch een eerlijk en vooral open mens dat je dit deelt op 't forum!!
Rian-kippie schreef:ja haha, jullie hebben een streepje voor hoor, want de rest van onze omgeving weet dit niet op een enkeling na...
Rian-kippie schreef:@ jolanda, was ik vroeger ook hoor... maar we hebben geen sex met anderen waar onze eigen partner bij is, dat scheelt een stuk! en tis ook weer niet zo dat we wekelijks met andere liggen te rollebollen!!
Rian-kippie schreef:zeker niet in een christelijk dorpje als katwijk aan zee hehehehe
H83 schreef:
Is dat zo christelijk ja? Nooit gedacht.... 't Is de Veluwe toch niet... ;-)
miek4 schreef:Rian; dat zou hier echt niet goed gaan!! ha ha, ik zou het eerste de beste wijf vermoorden dat aan hem zat!!! oeiiiii.....
Rian-kippie schreef:ja echt wel behoorlijk christelijk... beetje vergelijkbaar met urk, volendam, marken en al die vissersdorpen... staan meer kerken dan vuilnisbakken hier!! maar grotendeels hypocrietelingen hoor!!
Jolanda10 schreef:Ohhh... ik heb vanmiddag een doosje super lekkere bonbons gekregen van men ventje! Ik ben er aan begonnen en kan nier meer stoppen.. help!! :-D
Jolanda10 schreef:Whehehe.. ja! Warm van.. boosheid bedoel ik dan!
MOet der niet aan denken dat een andere vrouw aan mijn man komt 😉
juff schreef:Btw! Vriendlief belde net (ben alleen thuis) Hij is naar Go Ahead Eagles, Deventer voetbalclub waar hij een seizoenskaart van heeft. Ze spelen tegen Feijenoord. Voor hun helemaal geweldig, of ze nou winnen of niet. Ik heb hem uitgelachen voor hij weg ging toen hij zei dat Eagles ging winnen! Belt hij net: 1-0 voor de Eagles, het dak ging er af, hilarisch!
Jolanda10 schreef: En uiteindelijk is 't over gegaan, kregen zelfs een kaartje van haar toen Siem geboren werd..