H83Oud lidBerichten: 2.946Lid sinds: 30 juni 2009
Lex, een hele goed reis en verblijf gewenst in Thailand! Geniet ervan! En... pas goed op jezelf!
Rian-kippie schreef:soooo das kassa Jolanda!
wendela schreef:Hier nog geen ongi, ik ga denk ik vanavond testen, toch zegt mijn gevoel dat het niet zo is. maar dat had ik bij luna ook dus zegt niks hihi......Zal wat zijn zeg, zijn we bij luna 2,5 jaar bezig en uiteindelijk via i.u.i raak, en dan nu ineens zo....We zullen zien:)
EsRe schreef:Wendela; wil je niet teleurstellen natuurlijk, maar als de test binnen de aangegeven tijd niet verkleurd is dan ben je (meestal) niet zwanger. Het kan namelijk zijn dat het teststreepje als je hem langer laat liggen toch gaat verkleuren zonder dat er hsg aanwezig is. Ik hoop natuurlijk van harte dat je wel zwanger bent, maar valse hoop is nog erger.... :(
Natascha1982 schreef:@H83:Toevallig vorige week de uitnodigingen de deur uit gedaan, we vieren het de 25e haha, dus dat feestje heeft ie igg, en dan dinsdag vieren we het gewoon stilletjes met zijn 3en. Geboren in het ziekenhuis en zijn 1e verjaardag ook in het ziekenhuis, dan is het voorlopig wel even genoeg hor. Ben wel blij dat het nu is, nu merkt hij er niets van dat het zijn verjaardag is, als ie 5 is wel. Daarna mama nog even onder het mes en dan is het dit jaar wel genoeg met de ziekenhuizen
EsRe schreef:Kippie; jij bent toch bij het Gardameer op vakantie geweest? Welke camping was dat? En was het leuk?
Iemand anders nog een goede tip voor een stacaravan aan het Gardameer??
Zijn ff de last minutes aan het bekijken...