Pusta schreef:Ana hoe gaat het met 2 kleintjes? Wil het allemaal lukken? Ik vond het enorm druk in het begin en echt lastig dat ik er vaak 1 moest laten wachten. Maar heb er nu eindelijk echt mijn draai in gevonden. Je tweede kindje geen reflux?
even snel ik word stapelgek hier 😉 voel me een complete mislukkeling als moeder af en toe, ben er niet helemaal voor de een en niet helemaal voor de ander. Nu het sprongetje en ik hoopte zo dat het nu anders zou worden maar vooralsnog niet. Maar we zijn allemaal ziekig hier dus dat kan het ook zijn, of dat het sprongetje nog niet over is.
Ivan is 3 maanden en heeft 3 maanden gehuild, kon hem nooit even rustig laten liggen want dan zette hij het op een krijsen. Hij doet het overigens beter dan Joela toentertijd, hij heeft wel last gehad van reflux maar niet veel en eigenlijk was ook dat snel over. Hij spuugt veel meer dan Joela ipv het binnen te houden.
Ik voel me vaak erg gestrest, constant huilt er eentje (Joela is ook erg lastig op het moment en maakt er s nachts een potje van) en ik heb helemaal geen hulp (behalve mijn man die echt zijn best doet hoor!)
Kortom het valt me allemaal erg tegen en ik weet dat het beter word ook al zie ik dat momenteel helemaal niet.