Fiekje schreef:Fijn dat er allemaal goede echos waren! Ik heb inmiddels last van de vele kwaaltjes. Ik ben misselijk met vlagen, gelukkig nog niet overgeven. Ik moet heel heel heel veel plassen. Ik probeer bij te drinken maar vind ik echt moeilijk. Er gaat geen nacht voorbij dat ik er drie keer uit moet. Het ergste is wel de vermoeidheid. Wie heeft daar ook in extremen last van? Het is zo erg dat ik iedere avond na het werk om 20:00 uur in slaap val. Ik heb geen energie om ook maar iets te doen. Koken kost zelfs teveel energie. Ik heb gister een beetje opgeruimd in huis om vervolgens de hele middag te slapen.....dat is toch niet goed?
.
Ik heb dit ook Fiekje. Het gaat echt voor geen meter. Ik begin me nu ook echt zorgen te maken over de komende weken waarin ik zowel veel te doen heb op het werk, een opleiding die net gestart is en ook nog een feest dat ik ga geven met vriendinnen vanwege onze 30e verjaardagen. Ik ben gewoon zooo moe dat ik gisteren een stoel in de keuken heb gezet toen ik aan het koken was. Als ik even de stad in ga dan moet ik echt slapen erna om bij te komen. Ik vind het bij mij ook erg extreem, ook omdat ik op de momenten dat ik wel wakker ben en niet lig mijn ogen voel dichtzakken en zo'n zwaar/loom gevoel heb. Toch denk ik dat dit normaal is. Het staat genoemd bij de meest voorkomende zwangerschapsverschijnselen: (extreme) vermoeidheid. Ik denk dat sommigen het incuslief extreme en anderen enkel vermoeidheid hebben. Houd vol. het komt goed (anders sowieso over 1,5 jaar... als je niet direct een 2e wil... gna gna)