@lex proficiat met je echo!!! moet fantastisch geweest zijn!!! wow tof
@moi oooooooo zoooo mooi die reacties!!!! geweldig
LieslOud lidBerichten: 2.962Lid sinds: 5 mei 2011
liezzle schreef:
@hier: van het weekend toch wel echt zorgen gemaakt. Had vrijdag opeens veel bruine afscheiding, dus vk gebeld en die had me gerust gesteld en gezegd dat dit heel vaak voor komt, dat het niets ergs is. Dat ik moest bellen bij krampende buikpijn of echt bloed. En nou had ik vrijdagavond dus opeens wat bloedverlies.. En echt wat rood bloed. Niet zoveel, want zat niet eens in mn urine, alleen bij het afvegen en heel klein beetje in mn onderbroek, maar toch. Dus allebei toch wel wat van slag naar bed gegaan (dit was echt vlak voor het slapen). Volgende ochtend nog heeeel klein beetje bloed, maar dit was alweer grotendeels bruin, dus oud bloed en daarna is het weer overgegaan op bruinige afscheiding.. Nu zit ik een beetje met de vraag of ik alsnog vk moet bellen. Het is namelijk alweer over en heb geen krampende pijn gehad dus daar maak ik me neit zo druk om..maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het toch fout is.
princess83 schreef:Het is een grote groep inderdaad! Hoop dat ik alles een beetje kan bijhouden..
Liesl: al bijna de eerst echo!! Spannend. Hoe voel je je?
voel me goed, vandaag zelfs minder misselijk, wel verkouden, hardnekkig ahahahahha
en vind het ontzettend spannend!!!!! we willen een kloppend hartje zien hé
Eliza82 schreef:Nou meiden, de echo was goed!!!! Kloppend hartje gezien, mooi dooierzakje en een goede hoeveelheid vruchtwater. Er was maar een vruchtje te zien, dus dat is op zich ook wel fijn haaha. Begin is er dus 😃 Hopelijk blijft het nu zo goed gaan, 5 oktober mogen we terug komen voor de echte termijnecho.
Mijn borsten zijn trouwens ook al veranderd hoor, zeker mn rechter die past al bijna niet meer in mn bh.
Jes ik werk nu 32 uur en ga er straks wrs 24 werken maar moet nog even kijken. Ik zou ook wel thuis willen blijven maar aan de andere kant ga je je misschien ook wel vervelen en is het ook zonde van je opleiding enzo.
Lisa1989 schreef:
Verder gaat het bij mij niet zo goed. Ik ben al zo lang kostmisselijk dat ik al een week lang niet echt gegeten en gedronken heb. Ik hou echt helemaal niks vast. Ben nu ook ziek thuis gebleven want ik kan echt niet meer werken. Ik heb net de verloskundige gebeld om te vragen of zij er wat aan kunnen doen en ze bellen me straks terug. Vingers gekruist dus, want zo houd ik het niet vol..