desiree: gefeliciteerd met de baan van je vriend! Dat zal inderdaad een hele last van jullie schouders vallen. En dan ook nog eens ideale tijden, super hoor. En zelf minder werken moet je maar gewoon kijken hoe je ertegenover staat als de kleine er is? Soms best moeilijk om al in te beelden hoe je het gaat ervaren.
french: weltrusten, mag best hoor 😉 En super dat je blaasontsteking over is. Die doula kijkt niet naar ontsluiting, ze heeft verder helemaal geen qualificaties ofzo. Hier staat een beschrijving wat een doula over het algemeen is:
http://www.doula.nl/watis.htmvj: hahaha, moest even lachen om je verantwoording dat jullie van rock en punk houden maar wel 'degelijke' mensen zijn, vooruit dan maar, dan mag je mee blijven kletsen :mrgreen::mrgreen::mrgreen: 😉 Leuk dat ze die kadootjes heeft gehad, is dat nog voor haar verjaardag? Ik heb een tijdje in Schotland gewoond en daar gebruiken ze ook lachgas ja, heb wel van vriendinnen daar gehoord dat je er best melig van kan worden, zal wel een gezellige boel zijn op de verloskamers dan!
lola: veel plezier met de 3D echo vanavond!!!
Gisteren dus lunch gehad met onze doula, was supergezellig en ze begrijpt ons ook helemaal wat we willen. We gaan dit keer ook wel eerder naar het ziekenhuis, dat heeft zij ook wel geleerd van de vorige keer zei ze. Desnoods gaan we rondjes lopen daar zonder naar de verloskunde afdeling te gaan :mrgreen: (zodra ik daar mn gezicht laat zien krijg je een IV en moet je op bed liggen om weeen en baby te monitoren = niet relaxed), dan zijn we iig in de buurt. Hopelijk valt het weer ook mee, januari is de gruwelijkste maand hier en kan er flink wat sneeuw vallen en wij hebben een gigalange oprit (~100 meter?) die we met de hand moeten scheppen... Nou ja, daar kan ik me nog niet al te druk om maken. Ze voorspellen hier voor morgen de eerste sneeuw van het jaar, 7 cm kennelijk, gelukkig hoeven we niet weg, dus hopelijk lekker sleeen! Gelukkig heb ik vorige week een sneeuwpak voor 'r gekocht, die zullen dit weekend wel uitverkocht zijn 😉