He Marijke wat leuk van je te horen. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Vince! Tja een inleiding is geen pretje blijkt wel weer, gelukkig is het relatief snel gegaan.
Die knip heelde bij mij best snel trouwens, moest van de kraamverzorgster regelmatig op een harde stoel zitten om zwelling tegen te gaan, weet niet of dat geholpen heeft maar wie weet.
Hoop dat je kan genieten van je kraamweek, ik vond dat echt een heerlijke tijd. Zet 'm op met de BV , hoop dat het gauw succesvol wordt voor je, is zo bijzonder.
Silke, ik heb vanmiddag die docu van 'pregnant in America' gekeken online, dat gaat wel heel anders zeg. Zo te zien zal je echt op je strepen moeten staan als je iets wel of niet wil. Ga jij dan wel in het ZH of tegen alle 'adviezen' in thuis bevallen?
Voor iedereen die het ook wil zien hier de link:
http://www.alluc.org/documentaries/watch-Pregnant-in-America-online/176037.html. Kies voor de optie kijken via movshare ipv downloaden, dan is het gratis nl.
French, he jammer dat het niet doorgezet heeft. Misschien vannacht als je lekker onder de warme wol ligt? Wie weet heeft het actieve zwemmen nog wat opgeleverd?Hmm 10 pond he, idd van het ergste uitgaan zal misschien schelen haha.
VJ, ik heb de vorige keer intensief voetreflextherapie gehad maar het leverde me niets op. Maar als het kindje er nog niet klaar voor is zal het ook niet komen wat je ook probeert (behalve inleiding natuurlijk). Mijn moeder is voetreflextherapeut en heeft a; 12jr haar eigen praktijk dus ik heb er wel ervaring mee ook op andere gebieden. Wat ik wel weet is dat je de behandeling met bepaalde tussenpozen moet herhalen om succes te krijgen, heb je al een vervolgafspraak?
Ik start vrijdag.
Desiree, heel veel sterkte met opa.
Tanja, waar ben je?
Hier; vanmiddag zoontje naar het KDV gebracht, toen wat opgeruimd en de rest van de middag in bed die docu liggen kijken. Heerlijk relaxed dus, heb ik mezelf opgelegd voor de laatste tijd tot de kleine zich aandient (behalve dat de was enzo wel doorgaat natuurlijk haha).
Verder geen nieuws, ik ga maar weer aan een kopje framboosbladthee 😉
liefs