Hoi hoi allemaal!
Zo, ik laat weer eventjes van me horen 😉
Ik ben zoooooooo druk geweest, dat het er helaas niet van kwam.
Ik zie hele mooie bolle-buiken-foto's hier! Herinnert mij eraan dat ik die nog eigenlijk niet gemaakt heb en dat het maar eens hoog tijd gaat worden ....... dat ga ik bij een volgende zwangerschap beter doen!!
Christa, leuk hoor zo'n collage van je foto's achter elkaar!
Silke, die van jou blijft natuurlijk super origineel, echt leuk voor later haha! Fruitkindje 😉 Ik ben wel erg benieuwd wat voor fruit er nu gaat komen. Een galiameloen? Een ananas? Watermeloen? haha 😉
Lola, ook jij hebt al een hele mooie buik zie ik! 😊
@Silke: ja ik zou ook schrikken van zo'n telefoontje 's nachts! Maarja, tijdverschil ... dat kan rare situaties opleveren natuurlijk.
Iedereen heeft nu zo langzamerhand de 3D echo gepland staan zie ik? Hmmm... ik zie wel dat ik hier het verst in mijn zwangerschap zit en dat ik als laatste mijn echo krijg, als ik het goed heb? Ik heb gisterenavond toch maar even mijn echoscopiste gemaild met de vraag of de planning bij 29 weken wel goed is, en of het niet toch 26 / 27 weken moet zijn. Dus ik ben benieuwd, ik hoop dat ik snel antwoord van haar krijg. Maar volgens mij is het gewoon een dingetje waar de meningen erg over verschillen. Ik heb gisteren namelijk gegoogled en ik zie dat ze er echt overal anders over denken. Overal zeggen ze sowieso tussen de 24 en 34 weken. Soms 24 en 32 weken, soms 26 en 32 weken. Het beste beeld krijg je zegt de ene praktijk bij 26 weken, de andere bij 27 weken, en dan kom ik ook nog tegen 28 of 29 weken. Alleen als de placenta aan de voorkant ligt, wordt vaak iets eerder geadviseerd, ik lees dan een paar keer 24 / 25 weken.
Nou, ik heb jullie niet eens bijgepraat pver mijn weekend!
Ik heb als een gék gewerkt. Het valt me op dat ik eigenlijk nog heel veel kan ondanks mijn zwangerschap. Afgelopen week heb ik doordeweeks iedere avond voorbereidingen getroffen: maandag geplamuurd, dinsdagavond dat weer geschuurd, woensdagavond grondverflaag aangebracht, donderdagavond dat weer geschuurd en vrijdagavond kiertjes en naadjes gekit. Zaterdagochtend ben ik begonnen met nog een beetje schuren, de boel afgedaan en stofvrij gemaakt en alles afgeplakt. Rond 12 uur kon ik beginnen met het daadwerkelijke lakken. Nou, ik heb tot 7 uur 's avonds geschilderd en zondag weer op tijd eruit en toen heb ik weer heel de dag geschilderd tot 7 uur 's avonds ongeveer, toen was ik klaar! Heb ik toch mooi 4 paneeldeuren, 4 deurkozijnen, 2 raamkozijnen, plintjes en een hele trap (aan weerskanten een spijlenreling, oude trap, veel hout dus -ons huis is van 1946-) gedaan! Ik ben ápentrots op mezelf dat ik dat nog gefixt heb met m'n dikke buik 😊 Ukkie was volgens mij niet heel blij, ik voelde m'n buik goed na zo'n weekend. Meeste mensen doen denk ik wat ik gedaan heb ijn minstens 2 weekenden, maar ja... ik kan dat niet, gas erop! hihi Maar het geeft nu een voldaan gevoel, dat kan ik mooi van mijn lijstje strepen.
Verder ben ik vrijdagavond naar Theo Maassen geweest, was echt heel erg leuk! Vaak heel verrassend, goede show.
Zaterdagavond had ik kaartjes voor Javier Guzman. Dat is alleen een beetje heel vreemd verlopen. We zaten dus half 9 in die zaal. Kwam hij zo 10 minuten later aankakken. Begint ie zo over dta hioj te laat was, etc. etc. en dat het soms even echt niet meer gaat enzo, en toen zei hij ook zo van "sorry mensen, vandaag gaat het gewoon niet, het is op, het lukt niet, het gaat gewoon niet". naja, iedereen denken dat dat bij zijn show hoorde. Maar bleek het daarna toch echt zo te zijn. Waren we om 9 uur alweer thuis ....... dat was ons avondje dan. Het stond zelfs op nu.nl zag ik:
http://www.nu.nl/achterklap/2619576/cabaretier-javier-guzman-neemt-drie-maanden-rust.html Oja, en vrijdagmiddag was ik dan weeste shoppen, maar dat had ik al verteld volgens mij 😊
Zo, jullie zijn weer bij! haha