Dames hier even een ego berichtje.
Ik ben net terug na 3 uur lang ziekenhuis.
Ik voelde me niet goed, steeds harde buiken/ voor weeen, voelde weinig leven, daarnaast misselijk en hield vocht vast. Toch maar gebeld naar het ziekenhuis en moest direct komen.
Hier moest ik eerst een half uur aan de CTG. Toen waren er de harde buiken zichtbaar, dus moest langer blijven liggen. Kindje deed het wel goed, maar duidelijk een onrustige buik.
Hierdoor overleg met gyn. Dus moest er bloed geprikt worden en een inwendig onderzoek. Op dit moment is mijn baarmoedermond verweekt, maar nog geen ontsluiting. Kortom mocht weer naar huis, als de bloeduitslagen goed waren. Na nog weer 30 minuten wachten, kreeg ik hiervan bericht dat dit goed was. Zodra ik weer ergens last van krijg of dat het erger wordt, moet ik direct contact opnemen.
Het kindje is nu dus waarschijnlijk ook rustiger, doordat mijn buik zo aan het rommelen is. Kortom om 15.30 uur weggegaan en nu nog geen 15 minuten thuis.
O ja, het kindje ligt nu wel in mijn bekken. Nog niet heel diep, maar ze kon wel bij het hoofdje. Dit was normaal bij een tweede kindje.
SBOud lidBerichten: 3.648Lid sinds: 9 januari 2009