[INDENT]Dames..... Zoals jullie in mijn onderschrift zien, denk ik toch ZWANGER te zijn!!!! :-D:-D
Gistermiddag krampen en 2 druppels oud bloed, omdat ik in de kroeg moest werken tampon in gedaan en na paar uur zaten er alsnog maar 2 druppels oud bloed in. Voor zekerheid toch nog maar 1 in gedaan, maar weer thuis voor het naar bed gaan was ie nog 'schoon'. Had ook sinds de middag geen krampen meer gevoeld en normaal lig ik dubbel van de pijn en breekt het dan door. Dus vanmorgen toch maar voor zekerheid testje gedaan met de KVtest en ja hoor binnen één minuut een licht tweede streepje. Vriendje was even naar de bakker dus ik heb huilend mijn zus opgebeld en meteen foto doorgestuurd en ja, zij zagen em toch ook echt! Dikke tranen, gauw vriendje gebeld van kom naar huis, hij zo hoezo, ik zeg ja kom nou maar. Dus hij dacht iets ergs, dat ik leeg bloedde ofzo zei die later haha. Tot ik em thuis huilend in zijn armen viel. Hij snapte in eerste instantie de test niet helemaal (drollie haha) maar ineens drong het door en kwam er grote glimlach op zijn gezicht! Schoonvader stond 5min later aan de deur dus weinig tijd om echt te genieten haha. Die zijn inmiddels weer weg en heb er nog een CB met indicator achteraan gedaan. Ik had alleen bijsluiter niet goed gelezen en ipv 20sec maar 5sec de test er in gehad en ik had pas 1.5u geleden geplast en gewoon 2glazen gedronken dus het was bijna water. Test gaf dus niet zwanger aan. Wijt het nu gewoon aan mijn stomme fout die ik heb gemaakt door test niet goed uit te voeren en wil er vanavond nog eentje gaan doen. Vd week op woensdag was het helemaal wit en nu is er echt duidelijk streepje op de kv test dus ik geloof gewoon wel dat ik wel zwanger ben. Ook omdat ik nog geen bloed heb gezien, wel lichte krampjes zo nu en dan.. Pff, ben helemaal in een roes nu!!!
Hebben dalijk nog verjaardag van vrienden dus wordt lastig om mijn mond te houden. Net smste vriendin al of ik had getest dus heb gezegd dat ik gister ongi ben geworden 😉 Wil eerst nog even een nieuwe test doen vanavond of morgenvroeg en dan maandag de gyn bellen voor afspraak. Pff jeetje zeg, was dus toch een lucky shot want we hebben het echt maar één keer gedaan in mijn vruchtbare tijd! Wel grappig, want we weten nu precies hoe het tot stand is gekomen, waar, wanneer en hoe 😉
Hier de foto, is niet zo heel duidelijk want kreeg mijn camera niet goed ingesteld, maar heb al 100 keer op nieuw gekeken en ik zie em nog steeds!![/INDENT]