Goedemiddag dames!
Mowzy! Bijna al! Lief kamertje zeg, zo leuk, als dat allemaal dan klaarstaat. Die muis hebben wij ook en Livia vindt die dus echt heel erg leuk =) Maar je BIBt al, dus dan komt de BUB ook bijna (al voelt het voor jou natuurlijk heel lang nog).
Seep: Jemig, jij gaat ook alweer hard! Krijg je natuurlijk als je maar eens in de zoveel tijd hier komt neuzen, maar toch. De tijd gaat sowieso hard. En leuk he, dat voelen? Wat Mowzy zegt hoor; als je denkt dat je 20-weken buik in de weg zit, hahaha, dan staat je nog wat te wachten =D
Nikita: Hoe is het bij jullie?
Cecile, EMVHP; hoe gaat het met de dochters?
Sanne, hoe is het bij jullie?
Hier is Livia woensdag alweer een half jaar... Wow. Ze heeft inmiddels 2 tanden (onderin), kletst dat het een lieve lust is, eet en drinkt goed, slaapt nog steeds niet door, is bijna altijd vrolijk, speelt zittend en groeit als kool. Vandaag cb; 68,5 cm (maar ik vermoed iets langer, ze is ingeschat omdat ze haar benen niet wilde strekken) met 8.9 kg... Komt niks te kort, Hollandsch Welvaren! Het eten gaat goed, langzaamaan proberen we via mij of ze weer tegen meer dingen kan. Noten gaat nu goed, ei heb ik gisteren geprobeerd en we moeten nog tot morgenmiddag wachten op reactie. Zo niet dan kan dat ook weer, hoezee. Nu de melk nog en dan zijn we weer helemaal normaal =) Ik kan wel eens dromen van tosti's met druipende kaas, pizza's met kaas, Franse kaasjes bij de wijn, etc. etc. =)