June schreef:Linnie, aiaiai....beterschap meid!
Blegh Nijntje hahaha.....maarja ik houd ook niet van Woesel en Pip, Bumba, Alles van studio 100, Alles van Disney, Winnie de Pooh (nouja alleen ioor wel dan 😊 ) enzo.
Goh dat wordt leuk voor ons kindje hahahahaha.................................................
Mo, Bbrrrrr.....lijkt me idd schrikken ineens die hartkloppingen! Ik ben blij dat ik hier alles lees over symptomen, dan schrik ik er later minder van :)
whaha, ik denk er net zo over hoor june! Ik heb dan nu een nijntje kinderstoelverkleiner (was nijntje of woezel en pip...) Wij zijn nu maar voor dikkie dik gegaan, dat vinden we dan nog wel geneig want die bloemenmeuk-speelgoed vond ik ook dom!
Maar gelukkig is er op internet heel veel anders leuks te vinden hoor!
Hartkloppingen heb ik ook heel erg maar niet de eerste 20 weken. Vooral nu, en de duizelingen. Volgens de de fysio kan het ook komen omdat ik het kindje verkeerd draag (ik hou mijn buik zeg maar omhoog tijdens het bewegen inplaats van gewoon lekker laten hangen)
Leuk maal! Eindelijk de wagen! JOEPIE! Volgens mij zijn wij trouwens beide net zo neurotisch zwanger! Van mij mag het ook veel sneller december worden! Vreselijk toch, zelfs als je zover bent onzeker blijven! BLEGH! Had hoop dat het minder ging worden naarmate ik verder zou zijn, maar heb het idee dat het nu alleen maar weer erger aan het worden is... Stomme hormonen!
Ik ben trouwens sinds een paar dagen met zo'n muziekdoosje op mijn buik aan het liggen. Gewoon paar keer per dag het muziekje laten horen. In de hoop dat het straks haar rustig maakt. Zo grappig, krijg echt een reactie hierop!
Denk trouwens ook dat miep nu weer rustig aan het groeien is. Gaat nu erg langzaam de buik. Dus zal wel geen groeiecho worden. MAar ja misschien als ik zeg dat ik weer neurotisch doe ik hem alsnog krijg 😃 Tis toch niet dat we het zelf moeten betallen!