Sabrina, fijn om weer wat van je te lezen! En voor een brusje! Top meis! Hopelijk lukt het nu eerder en gaat alles perfect! Was er nog een reden gevonden waarom Hannah Emile te vroeg geboren is?
Rebecca, ik heb geen zin om zelf te schilderen vandaar geen muurschildering. Zie dat zo niet zitten. Maar als er een gek komt die zegt dat ie het wel wil doen is het zo gedaan haha!
Anders denk ik dat het nu dit behang is
http://www.behangwereld.nl/a-12226319/little-ones-fotobehang/little-ones-fotobehang-delicate-floral-415070 Vandaag erg slechte dag gehad. Bij het uitstappen van de tram viel ik bijna flauw, kon niet eens 100 meter lopen zonder zwart voor mijn ogen te worden. En het ging maar niet weg. Op school kon ik niet eens naar mijn overbuurvrouw lopen. Stond op het punt om te zeggen dat ik niet ging werken toen de kinderen binnen kwamen. Toen maar blijven zitten, denk eerst die ouders weg. Daarna ging het wel redelijk maar wel heel rustig aan gedaan.
Maar ja hopelijk was het maar voor 1x. En anders ben ik snel klaar voor de klas! Dan ga ik wel met de zorgleerlingen werken ofzo op arbeidtherapeutische basis.