meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
sorry sunnie heb ik 'gelukkig' geen ervaring of weet van... misschien de andere zwangere dames of Rebecca...
Maja schreef:Bedankt, meiden voor jullie antwoord.
Ik kijk nog wel wat ik doe. Het zal vast goed komen.
Sunshine8 schreef:Nikita; G E F E L I C I T E E R D !!! :D:D:D:D:D Super!!!! Geniet er van hoor! en streepje is streepje! Dus het is echt zo ;)!!!
Elien schreef:June, ik zit ook telkens aan je te denken. Je moet telkens maar weer accepteren dat je lang moet wachten op weer een volgend stapje, de hoop groeit weer (zoals bij vorige poging) en dan wordtie weer keihard de bodem ingeslagen en kun je weer opnieuw beginnen. En weer weken wachten.. En om je heen raken allemaal mensen zwanger, de één weliswaar sneller dan de ander. Meis, weet dat er aan je gedacht wordt, en nu moeten al die kaarsjes enz enz maar eens wat uitwerking laten zien, dacht ik zo! Het is jullie idd zo gegund. Net als jou, meisjep!
Nikita schreef:[INDENT]Nog weinig genieten hier... Vanmorgen weer 2 testen gedaan, kv en cb, en beide negatief. Had gister na de seks ook wat bloedverlies en vanmogren toen ik naar het werk reed ook weer paar druppels bloed. Nog geen krampen dat de ongi echt door zou gaan breken, maar vind het zo gek dat ik wel zo'n tweede streepje had gsiter en daarna niet meer... Ben helemaal van de wap nu en weet niet wat ik er van moet denken. Ben nu op mijn werk en voel me klote. Diegene die het van me weet hier is er pas om 13u en wil zo graag even mijn verhaal delen!! Ga morgen sowieso maar even de gyn bellen om te vragen wat ik er nu mee moet en of we niet misschien een bloedtest kunnen doen ofzo... [/INDENT]
meisjeP schreef:sorry sunnie heb ik 'gelukkig' geen ervaring of weet van... misschien de andere zwangere dames of Rebecca...
Mowzy schreef:
Oh en als je het leest, Faithe.. Waarom ben je als guest op het forum, trek je het niet, problemen thuis? Hoop dat je je goed voelt, ik blijf je volgen op hyves, maar daar praat ik niet over het forum. Dus vandaar op deze manier.
linnie schreef:faithe komt niet mer terug op het forum
meisjeP schreef:mocht het echt erg worden liek en t zijn 'open' wondjes... dan geen zalf smeren maar ff maizena (ja idd dat gebruik ik in mn taarten...) op doen... hier door droogt het mooi op en als het allemaal dicht is dan kan je er weer zalf/sudocreme er op doen! Misschien heb je er wat aan... maar wow zeg ze slaapt dus al wel redelijk goed door kanp van dr hoor! Hoe voel je je zelf? En dan heb k t niet over die koe!
liek84 schreef:hier alles goed; eergisteren zelfs een nacht van 7,5 uur aaneen kunnen slapen, maar gisteren en vannacht weer 'maar' 5 uur (wat ook erg netjes is)
vandaag heeft ze veel gemopperd en veel dorst/honger dus voel me beetje een zeug met uiers... nu ligt ze te slapen op mn arm maar ze wordt steeds wakker als ik dr in de box wil leggen.
ze heeft al 1,5 wk last van luieruitslag 😞 zo zielig! wordt net erger maar ook niet minder. ze poept ook zoooveel! gebbruik 10 luiers per dag ongeveer en smeer steeds met zinkzalf. net heeft ze 2 uur liggen luchten in dr blote kont maar dan is ze niet echt blij; is nogal gesteld op dr kleding ( heeft ze van dr papa 😃 )
morgen 1e x consultatiebureau.