maal schreef:Liek, tattoos bij mannen niet mooi,, pooooeeeee ik vind dat zooo botertje geil, krijg mijn man er helaas nie aan maar ik kik egt op tattoos,
Bv volgens mij zit er nix in me boobies, waar ze morgen naar gaan kijken zijn me gegevens vh zkh of de hele melkklier is weg gehaald (dan maak ik gewoon geen melk aan) of dat er alleen borstweefsel is weggehaald (dan is er nog n kans) op me papier staat dat er mamaklierweefsel is weg gehaald, mja n borst verkleining heet ook mamareductie geloof ik en dat slaat op borstverkleining en niet perse melkklieren... Naja we zien t wel, maar voor mijn gevoel heb k geen melk, ze zijn niet zo vol en strak en met aderen als je vaak ziet bij zwangere vrouwen...
Melken gebeurd niks, vriendje zegt welis ik ga ff kijkennen dan zuigt ie eraan XD nou komt nix...
Ik haal geen po oprotten ik sleep me wel naar de wc doei, volgens mij staat in t boekje dat je die moet halen voor thuisbevalling, dus ik haal em nie, ik verhoog me bed ook nie, dan verschoont mannetje em maar elke dag!
Heb jij ook welis steken op je schaambot en in je poen??
Moeder belde weer, jaaa heb t gevoel dat t binnenkort gaat gebeuren... Wel meteen bellen he... Jaaaaa mam ik bel je egt wel, haha die ziet me al niet bellen, mja eerste rit moet k toch thuis doen en daar hoeft ze nie bij te zijn, k bel dr wel als we al in t zkh zijn....
Nou nu weer ff socializen met schoonoudertjes!
ik vind dat tatoo's wel bij de man moeten passen, niet qua postuur, maar wel bij het type, en als je ze dan neemt moeten het er wel veel zijn en geen standaard tribels (schrijf je dat zo??) of naam van de vriendin oid, en ook geen frans bauer op een rug hihi. zoals ben saunders (of mss juist die broer ervan, weet niet wie er nu helemaal vol zit??) vind ik dan wel weer leuk. maar alleen zo'n zwarte opvallende band om je gespierde bovenarm vind ik voor losers, haha, dan zie ik liever een 'kale' gespierde bovenarm!
ga duimen voor je ( . )( . )! of zou het helpen als ik de hele dag koeiengeluiden voor je maak?? succes!
je bed niet omhoog?? dat is ook zodat ze jou van onder kunnen controleren, en als je zelf nog niet zo goed kan staan verzorgen ze je kindje op jullie verhoogde bed zodat je er toch bij bent als je het zelf nog niet kan.
ja; heb sinds paar dagen steken, en sinds gisteren ook gezwollen lipjes, haha
Ik hoop stiekem dat ik de familie's pas ga bellen als de baby dr goed en wel uit is, en dat ze niet weten dat ik bezig ben... maar dat zal wel een sprookje zijn wat niet uit komt. ach maakt ook niet uit; zien het wel!
heb nog niet alles bijgelezen, maar ga nu naar de VK!
tot vanmiddag!