Greetje, denk dat Max je 'nukkige buien' snel weer vergeten is na een extra knuffeltje hoor!
En jeetje, da's best een rare gewaarwording dan, dat geloof ik best. Ik snap dat je het er moeilijk mee hebt, maar ik denk wel dat je moet proberen te beseffen dat het vast niet alleen haar schuld is omdat ze je minder leuk vindt. Hij heeft er net zo goed schuld aan dat jullie geen contact meer hebben. Hè, dat je dit nu net moet horen als je je al zo beroerd voelt, nog een extra dikke knuffel meid!
Daisy, ik duim voor je dat Sam straks weer thuis op je ligt te wachten, meid! En wat een l*l als je zomaar alle katten in de buurt vergiftigd. Die gek zou bij mij ook nog lang niet jarig zijn hoor!
Hier, Emma ligt sinds 11 uur alweer te slapen. Jemig, wat was die meid chagerijnig. Daar kan ik dan niet zo goed over hè, heel zielig voor haar, maar ik wordt er zo moe van... Zal blij zijn als het vrijdag is, dan heb ik een vrije dag helemaal voor mij alleen. Ik was alleen maar voor de ochtend ingeroosterd en toen vroeg mijn manager of ik de hele dag kon werken. Nou, liever niet, was net zo blij dat ik een middag extra vrij had. Maar ze wilde voor de continuiteit op de groep graag een hele dienst, dus vroeg ze als ze een invaller voor de hele dag kon krijgen of ik dan niet de hele dag vrij wilde. Ja heerlijk, lekker es geen mama-dag, maar een Anntje-dag! Maar nu ik dit schrijf voel ik me direct weer schuldig, voel me net zo'n ontaarde moeder...
Straks maar wat leuks doen met m'n meisje. Heb via mp een winterjasje voor d'r gekocht, die gaan we vanmiddag even ophalen. Moet nog ff kijken of we gaan fietsen of met de bus, is beide 15 minuten.. Zal ff de link opzoeken van de advertentie...
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-80/482878362-winterjas-maat-80-als-nieuw.html 'k Vind hem echt superlief, en dat voor maar 6,50!