Tanja welkom meid. Misschien kan dit je wat helpen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php Als je hierop de eerste dag van je laatste menstruatie invult en dat je cyclus 45 is krijg je een idee van wat wanneer allemaal gebeurd. 😉
Xannia ik hoop voor je dat het een jaar contract wordt en dat jullie lekker voor een kindje kunnen gaan.
Miranda mooi dat er een ei te zien was en nu klussen 😃 en dan hopen dat woensdag het eitje gesprongen is Ik duim voor je.
Vivi ik hoop dat je zaterdag fit genoeg bent voor het feest. Voor de rest maar lekker rustig aan doen.
Nog 1 dagje dan ben ik JARIG 😃
Gisteren naar amsterdam geweest, was echt heel gezellig. Zie mijn schoonmoeder niet zo vaak. We waren om 8 uur vertrokken en gisteravond om half 11 pas thuis. Dus hebben er een lekker lang dagje van gemaakt.
Ik heb van haar ook al een kadootje gekregen. Ik zag daar een taartenboek liggen met echt hele gave taarten erin. Toen zei ze als je die graag wil hebben krijg je hem van mij. Dus mies je kan binnenkort wel wat leuks verwachten. Voor mijn verjaardag lukt het helaas nog niet.
Vandaag aan het werk en vanavond trainen. dus ben vandaag niet veel thuis. Dan na de training nog een taart bakken en dan morgen lekker mijn verjaardag vieren.