miesss schreef:Vivi, wat vervelend zo, lukt het wel een beetje dan?! Hoop dat de dagen snel gaan voor je en dat het zo dinsdag is! Sterkte en een knuffel!
Ja het lukt eigenlijk best wel aardig. Best raar he. Ik realiseer me dat de nasleep van dit alles nog wel lang zal duren. Na 2 miskramen is de kans op herhaling 25% (bij geen of 1 miskraam is dat 15%) en zo wordt de kans steeds groter. Maar de kans dat het goed gaat blijft altijd groter. Ik denk nu zelfs dat ik nog wel een keer aan kan (een miskraam). Ik denk dat wanneer ik weer zwanger word ik er niet vanuit ga de eerste 15 weken dat het goed zal aflopen. Ik verbaas mezelf ook. Ben sterker dan in augustus, toen was ik helemaal kapot. Nu ben ik ook rustig en vol goede moed, met veel zin in andere dingen (nieuwe baan, verhuizen, vakanties plannen). ik laat het zwanger worden dus echt even voor wat het is.
Ik denk wel dat ik op dit topic blijf komen, is toch fijn het verhaal te kunnen delen. En ik ben ook benieuwd hoe het met jullie verder gaat. Ik lees alleen echt maar af en toe en mis dus ook heel wat!
Wat trouwens echt heel naar is; ik belde vanavond naar m'n ouders. gewoon zomaar. ze zijn al 32 jaar gelukkig getrouwd en ik heb samen met mijn broer en onze aanhang een heel fijn gezin. Verteld mijn vader dat het helemaal niet goed gaat en dat ze dat morgen tegen ons wilde komen vertellen.... ik was echt compleet verrast en hoogst verbaasd....
dit kan er ook nog wel bij. voel me wel heel verdrietig nu. Ik keek al weer enorm uit naar sint en de feestdagen, lekker knus... niet dus.