funda? vastgoed?
en van die berg vivi, kan ik heel goed begrijpen, ik wil het zeker niet minimaliseren
maar elke dag is een klein stapje omhoog.....het kan alleen maar beteren
LieslOud lidBerichten: 2.962Lid sinds: 5 mei 2011
Lola01 schreef:Vivi hoe gaat het met je?
Er komt een dag dat jij je eigen kleintje in je handen mag houden.
Ik heb zo'n zin in taart, ijs, snoep, chocola. Maar juist nu ik dat niet mag heb ik er zin in grrr
vivi schreef:@miranda, oh wat super super spannend!!! 1 ding vind ik wel k*t, jij zou de laatste zijn ja!!!!! potver. neehoor, het is je helemaal van harte gegund. Ik ben natuurlijk al 3 keer zwanger geweest dus mag niet klagen :-?
vivi schreef:ohja miranda, wat ik nog wilde vragen: wanneer was de ei-sprong? ongeveer 10 dagen daarna kun je de vroege test (4 dgn voor nod) doen. heb je dat al bereikt?
miesss schreef:
Miranda, al getest ;-)
Liesl schreef:is bij mij echt fobie die camera, tril ik helemaal, sla ik rood uit, krijg ik rare tics
veel succes!!! x lukt je vast
Miranda schreef:Tja Vivi ik wacht nog maar even af....
Het valt voor jullie ook allemaal niet mee...
Hoe is je mannetje er verder onder???
Neem zo lang de tijd als je wilt meid, maar het klinkt misschien heel hard en onaardig...
Maar uiteindelijk zal je jezelf een schop onder je kont moeten geven en door gaan omdat je er anders in blijft hangen en dan kom je er bijna niet meer uit...
Toch een hele dikke knuff!!!
(En ik bedoel het goed hoor!!)
miesss schreef:http://www.zwangerschapstest.nu/mat-care-zwangerschapstest-strip-3-stuks-p-116.html
deze had ik
5 seconden in een potje houden!
(neem aan dat ik de link hierin mag zetten, is van het forum af)
Miranda schreef:Vivi.. Ik heb ook niet gezegd dat je jezelf nu al een schop onder je kont moet geven...
Ik had duidelijk in mijn berichtje gezet dat je de tijd moet nemen zolang je nodig hebt!!
Je hoeft hier ook niet stoer te doen en je mag hier toch altijd je ei kwijt!!!
Ik zou het alleen ontzettend k*t vinden als je er helemaal aan onderdoor gaat!!
Vandaar dat ik ook gezegd dat je je uiteindelijk door zou moeten gaan....
Maar nogmaals... Neem de tijd die je nodig hebt want het is niet niks!!!
Maar zorg goed voor je zelf!!!
Liesl schreef:@marley mooi buikje hoor!
@miranda, denk echt dat als je vroeg test ochtendurine belangrijk is 😊 dus zeker nog hoop!!!