toch miranda, vind niet dat hij zo direct moet zijn kan misschien wel waar zijn, maar hopen en dromen, zeker over zoiets is toch zo leuk en mooi dat mag hij, vind ik, niet van je afnemen, hij zou het moeten toelaten om je dat te laten zeggen
vind ik toch en kan toch, is toch niet onmogelijk, er zijn mensen die twee jaar proberen en dan pats ineens raak moet toch gewoon 1 keer goeie moment zijn, en die kan toch dan zijn
ik maak precies meer rommel dan ik inpak moet zoveel naar kledingcontainers enz brengen hahaha en alles wat weg moet, gooi ik op de grond mmm wat een puinhoop!
MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
@ Lola wat een gave Sticker!! Jullie weten dus wel al heel goed welke naam het gaat worden voor jullie meisje?! Wij zijn daar echt nog niet uit... gaat nog wel even duren ook vrees ik. binnenkort maar eens een namenboekje kopen 😊
FleurtjexxOud lidBerichten: 37Lid sinds: 3 mei 2011
@ Cary ik kan je helemaal begrijpen in je verhaal.. ik heb ook een beetje zo'n schoonfamilie. Al heeft mijn schoonmoeder niet net als die van jou de hele uitzet al bij elkaar gekocht. Ze willen me wel een oude kinderkamer van vroeger aansmeren.. 😞 en het nadeel is dat mijn vriend dan niet begrijpt dat ik dat niet leuk vind! Je mag gekregen paard niet in de bek kijken.. nee dat klopt, maar voor je eerste kindje wil je toch heel graag zelf op zoek en naar eigen zin alles aanschaffen en overal keuzes in maken.. Oh jou verhaal is zo herkenbaar. Zo heb ik ook een wieg gekregen! ik had er zelf alleen gekocht maar nu we er een van de familie krijgen moeten we die gaan gebruiken.. kost me gewoon 200 euro meer om op te knappen 😞 Weet je Cary, ik denk dat je een eerste pakje gewoon zelf moet aanschaffen ook al heeft z dat al gekocht! Want dat is echt iets wat je zelf moet beslissen!!! En dat pakje van haar komt vast nog wel een keer aan de orde in de eerste dagen. Net al ook iemand anders al zei: die kleine hummeltjes wisseln toch wel van pakjes in het begin 😃 Maar lastig is het wel he!
FleurtjexxOud lidBerichten: 37Lid sinds: 3 mei 2011
@ Liesl weet je al wanneer je gaat verhuizen inmiddels?? Ik ben net als jij ook al bezig met opruimen van de kledingkast. Er ligt ook al een hele stapel klaar! Maar er moet echt veeeel weg 😞 want wij hebben echt niet veel ruimte meer straks 😊 Maar ik kan van sommige kleidingstukken moeilijk afscheid nemen hahaha
wij verhuizen nu zaterdag!!! dus beetje aan het stressen en echt nu radicaal aan het weggooien, als ik twijfel, gooi ik het weg! had gewoon niet gedacht dat er zoveel tijd inkroop, hopelijk komt het klaar tegen zaterdag
@miranda veel plezier!!
Lola01Oud lidBerichten: 2.575Lid sinds: 6 april 2011
Fleurtje, ja de naam weten wij 100% zeker! Paar jaar geleden hebben wij deze naam gehoord, wij zeiden allebei mochten wij ooit een dochter krijgen krijgt ze deze naam. Maar laatst kwamen wij er dus achter. Dat wij de naam die wij nu hebben iets anders is hahahahahha ze lijken heel veel opelkaar scheelt 1 letter. Jeetje he je bent alweer 15 weken!!!!!!!!!!!!!!! Vind jij het ook zo snel gaan?
Liesl, niet teveel gaan stressen he!
ik ben aan het werk, verveel me een beetje hahahaha
he ladies, heb niet alles teruggelezen, alleen laatste 6 pagina's. Moet deze week 36 uur werken en heb ook nog 2 prive-afspraken. Terwijl ik zoo moe ben en mijn meisje zaterdag 3 wordt. Niet veel tijd dus voor forum terwijl ik best uren zou kunnen besteden nu... maar goed.
Liesl, moet steeds aan je denken... ben vaak even heel misselijk. zweet breekt me uit, draaierig, warm en bijna kokhalzen. Vandaag zat ik hele dag in training... met 15 mensen om me heen, pfff. de collega naast me vroeg zich wel af wat er toch met me aan de hand was! Ben jij altijd blijven werken??
Ik ben verder blij en wel gerust. Afgelopen nacht 8 uur geslapen en geen angsten en enge dromen gehad. het vertrouwen begint wel te komen. Nog 12 dgn tot de 1e echo, waarop hopelijk een hartje te zien is!!
@marley, gefeliciteerd!!! Hopelijk snel 2e goeie nieuws. @miranda, je ziet toch wel meer mensen van dit forum die tegelijk begonnen zijn en nu nog niet zwanger zijn? en met pcos duurt het langer maar kan het heel goed op natuurlijke wijze. Collega van me heeft het en heeft 3 kindjes, 1 met hormoonbehandeling, andere 2 daarna spontaan. Zeg dat maar effe tegen je man!!
Vivi, ik herken je verhaal. Misselijk en het zweet breekt je uit! Zo vervelend is dat! Is ook handig om iets van droge crackertjes in je tas te stoppen. Dit wil ook weleens helpen.
ja vivi ben blijven werken, maar ben altijd op baan als vertegenwoordiger, dus wel veel vrijheid en zoals lola zegt, iets in je mond steken nog voor je misselijkheid echt toeslaat is nog beter! direct reageren, dan heb je nog kans om het wat te onderdrukken...arme vivi, ik leef echt mee met iedereen die misselijk is!!!! is niet te onderschatten
Heb vandaag intake bij de verloskundige, en heb het hartje gehoord!! Dat was echt super bijzonder, volgens haar ben ik waarschijnlijk 14 weken zwanger!!! Gewoon ff een maandje erbij, dat schier lekker op zo.:) Ga vrijdagochtend alvast wat zwangerschapskleren kopen, een leuk pakje voor het ziekenhuis 😉 en een nieuwe bh want dat is echt nodig haha
CaryOud lidBerichten: 655Lid sinds: 1 januari 2005
Wow Cary, gefeliciteerd!! Dat is toch een droom... jeetje, wanneer ben je nu zwanger geraakt (sorry geen zin te rekenen en jij hebt vast al gedaan...) moet je nagaan hoe ontzettend je toen zat te balen en je was al die tijd zwanger!! Heb je nu helemaal niet getest al die tijd??
ohja die crackers is een goede tip... soms denk ik dat ook verder ben, wnat het is toch heel vroeg voor misselijk te zijn??? maarja, dan zou de vmk niet geweest zijn en dat lijkt me sterk. ik bedoel ik had een echo en al toen, haha! (ik ben soms een beetje op hol in mijn hoofd volgens mij, hahaha!)
oh Liesl morgen staat je ticker op 8 weken! doordat ik nu mijn eigen ticker heb kijk ik niet meer naar jouw ticker zoals eerst (dat ik dan morgen 9 weken gehad zou hebben...)
wel raar hoor die ticker vivi, als ik gewoon in agenda tel vanaf 25 juli, moet ik 2 dagen bij ticker tellen....zullen donderdag zien of ik al naar voor of achter word geschoven
toch super dat je nu je eigen ticker weer zo snel hebt hé!! en te bedenken dat je nog aan het twijfelen was om pauze te houden....dit is toch beter! tot woensdag!!
hallo dames! ik geloof dat iedereen al weer weg is!
Marley, superleuk! Gefeliciteerd met jullie verloving!!! Al een datum?? En fijn dat het weer een beetje beter gaat! Cary, wow zo een maand langer zwanger! Dus je was echt al een poos zwanger terwijl je dacht van niet! 😊 Jeetje alle zwangeren, wat ben ik blij dat ik totaal niet misselijk ben geweest met mijn zwangerschap! (sorry dames :oops: veel sterkte, is voor een goed doel!) Miranda, werkse! Fleurtje, ook alweer 15 week! Alles goed?! Liesl, lukt het opruimen?! Succes!!!! En voor wie ik vergeet..... Heb wel ongeveer bijgelezen maar was weer aardig wat geschreven hier!
nath86Oud lidBerichten: 747Lid sinds: 12 april 2011
Hej cary! haha das ook goed nieuws! zo gaat het ineens hard he met die zwangerschap!;) je zit nu wel over de 12 weken grens.. wel een fijn gevoel denk ik..
Hier vandaag ineens giga steken onderin mijn buik.. beetje vroeg voor evt innesteling toch? Stom.. wou er niet zo mee bezig zijn.. maar nu... hihi
miesssOud lidBerichten: 2.485Lid sinds: 9 mei 2011
haha stom he! nou ja goed tijdens de ovulatie niet mee bezig geweest? 😊 lijkt me zo vroeg. dinsdag ovulatie gehad. en normaal 9 dagen toch?? wie weet... of ik maak mezelf nu al gek.. haha
lola, mooi hoor! Nath, grappig toch, dat je nog zo denkt! Ik ook namelijk, terwijl het echt helemaal niet kan door die ontstekingsremmers (we hebben het gewoon veilig gedaan, op 1 keer na...)
1keer kan genoeg zijn he miess! haha mannetje ligt naast me op de bank een boek te lezen en schudde net zijn hoofd.. vrouwen zegt ie! hahaha (hij leest normaal nooit hoor maar heb dat boek van cesar milan die dogwhisperer voor hem gehaald. enige nadeel wij hebben geen hond dus oefend hij het op de kat! arm dier)
Wauuw Lola, mooie buik, alweer 22 weken. En Liesl, jij gaat ook hard zeg (voor mijn gevoel dan) Hoe voel je je? Eerste echo al gehad? En Cary jij? Vivi, al kwaaltjes.. Nath.. jij zit weer tegen de spannende dagen aan he?! Miranda, hopenlijk is het spuilltje van je vent gewoon lekker goed! Ben je er al uit wat je wilt doen?
Fijne dag!
Cary schiet mooi op zo 😉 Whahahaha Voor je het weet zit je op je uiterekende datum!!
Vivi.. Mijn mannetje zegt ook niet dat het onmogelijk is zwanger te raken met PCOS.. 😉 Maar hij wil mij graag behoeden voor een teleurstelling.. Vergeet niet dat ik al eerder ruim 2 jaar bezig ben geweest 😉 en dat was MET hulp van het zh... Ach het komt wel goed!! Hoe voel je je verder?? De misselijkheid een beetje over......?? (Liefs de bomenfluisteraar :mrgreen:)
Voor de rest niet echt onthouden.... Ja Nath haar toekomstig man is de kattenfluisteraar!! 😂
@ Marley... Wij weten nog niet wat we doen gaan... We krijgen donderdag te horen wat voor ons het beste zal zijn.... Dus afwachten nog even...
Verder heb ik volgens mij de griep te pakken.. BAH BAH BAH En dan is dit ook nog mijn enigste vrije dag tot aan volgende week!!! Dusss ik MOET verven van mezelf... Maar rustig aan beginnen..
Goedemorgen! hihi miran! idd wie weet wel een nieuwe broodwinning! marley tja aan de ene kant weet ik wel dat ik rond de klus periode er niet ect mee bezig was. maar aan de andere kant je bent er natuurlijk niet voor niets mee bezig dus ik hoop uiteraart wel dat er misschien toch een frummeltje uit komt deze maand..
Ohhh Nath het zou zoo leuk zijn!!! Het is jou ook gegunt!!!
Ik wil zelfs wel de laatste zijn van deze groep!! Zo erg gun ik het jullie allemaal!!!! Mezelf natuurlijk ook... Maar als ik maar weet dat ik ook aan de beurt kom, wil ik best de laatste zijn! 😉 Als jullie dan maar wel opschieten 😂
ik hoop het zo meiden, gewoon zo ineens bang ik zwanger, ik ook, ik ook... zou gewoon zooooo super zijn echt het is jullie oook zoooooooo gegund iedereen!!!!
@marley hey, hoe gaat het met jou. heb donderdag echo, sinds twee dagen ben ik nu ineens veel minder misselijk, krijg ik wel beetje schrik van, maar doet wel deugd, hahahaha, maar nu ben ik weer superverkouden....maar klaag niet hoor. zal gewoon blij zijn, eindelijk echo en hopelijk bevestiging dat alles ok is xx
@miranda, jij bent ook niet te stoppen hé, jeezes, waar haal jij die bakken energie vandaan en je humeur eigenlijk ook altijd!
Whahaha Liesl... Ik weet het soms ook niet... Maar mijn humeur is echt niet altijd goed hoor.. 😉 haha Ik geniet er gewoon van als ik zie hoe ons huisje eruit komt te zien... Daar krijg ik alleen maar energie van om de rest ook mooi te maken :mrgreen: Ik word er blij van
Half 10. Ik ben ook heeeel benieuwd! Daarna op zoek naar trouwlocaties, maar zal jullie morgen uiteraard vertellen hoe het was. Hoop gewoon dat hij me serieus neemt en doorstuurt! Vanavond maar samen lisjtje maken met punten die we willen bespreken!
is rustig geweest hier vanavond! Nath, na een half jaar Nijntje ben je blij dat er batterijen inzitten die er uit kunnen 😂 Whahahahaha! Marley, ben benieuwd wat er morgen bij de ha. uitkomt! En trouwlocaties uitzoeken! leuk!!! Miranda, al bijna klaar met je huisje? Denk je wel om je zenuwen! Liesl, spannend donderdag de echo!!!
Ik kom net van de fitness af, heb veel oefeningen gedaan om mijn spieren nu sterker te maken! Heb nu al spierpijn! Was een goed teken zei de fysio! Ik kon ook echt merken dat mijn rechterbeen veel zwakker is.... Nu maar afwachten of het gaat helpen! Nadine is lekker een nachtje logeren bij oma! Dus kan morgen een uurtje langer slapen als normaal, ook wel lekker!
Ga ook maar op bed nu (is wel raar zo zonder zo'n klein meisje boven in bed :-)) Weltrusten allemaal!
Marley&meOud lidBerichten: 1.373Lid sinds: 10 januari 2011
Meiden, ik geloof mijn ogen niet. Vanochtend nog een testje gedaan! En het resultaat!!! Zit te shaken, ben zo blij, maar kan het nog niet geloven. Geeeen idee hoe lang nu dus..
Ben er een tijdje niet geweest, maar kon me nu niet inhouden om toch even bij te lezen 😉 wat is er weer lekker veel gekletst! 😃 Er is niet alles blijven hangen hoor 😞 Maar allereerst Marley VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!:D Een dikke positieve uitslag!! Geniet ervan!!!! 😃 Hoever zou je zijn nu? Miranda, Veel succes morgen in het ziekenhuis! Liesl, Heel veel succes en plezier morgen met de echo!! Een bijzonder moment 😉 Vivi, Hoe gaat het met jou? Wel balen dat je vaak misselijk bent. Nath, Wat een schattig Nijntje!! Lola, wat een mooi buikje 😊 En hoe gaat het met de andere meiden? Komen er nog NOD's aan?
Digitale zegt 4 tot 5 weken. Ik denk zelf 4 weken en 4 dagen, maar geen idee. Huisarts gebeld, die gaat nu overleggen met de verlos of ik het gewone circuit in ga of ik een extra echo/ bloedtest krijg om te bevestigen. WOrd zo terug gebeld. Waauw! Ik kan allemaal maar roepen.. WAAUUUWWW OH MY GOD WAAAUUUWWWWWW!!!
Thanks meiden! HEt heeft blijkbaar zo moeten zijn dat ik eerst door een dal ging, om een piek te bereiken. Voor mijn gevoel is het onmogelijke waar geworden,. 3.5 maand niet ongesteld en dan ineens pats boem zwanger! Het voelt geweldig! Een gevoel wat ik jullie allemaal zo gun! Ik weet hoe moeilijk het is om weer een zwangere te zien. Echt meiden, ik stuur mijn vruchtbaarheid direct door naar de meiden die volgende maand de positieve test in handen hebben. Ik hoop zo dat het goed gaat, dat het babytje lekker groeit. Voel me ineens wel schuldig over het rosetje en de filet dit weekend! ahahahha!
Marley GEWELDIG! De testen knallen er ook uit meis!!! Ben ook wel nieuwsgierig hoelang! Zo zie je dat je met een lange cyclus ook zwanger kunt raken, mijn laatste cyclus was 48 dagen. En daarna dus zwanger. Marley ik vind het echt zo leuk voor je !
Thanks Lola, ik ben zo ontzettend blij! Tis wel ongelovelijk. Soms kan ik het niet geloven, alleen maar door die twee streepjes die ik zie.. Wat gebeurd er bij een eerste afspraak bij de verlos? Ik krijg waarschijnlijk gelijk een termijnecho! 😃
Liesl, dan moet je me alles vertellen! Heb jij last van klachtjes? Ik voel eigenlijk niets.. (afkloppen??!!) Wel valt het me op dat ik ineens tepels heb, die had ik eerst nooit hahahaha! Enne tsjaa mijn ontlasting, maar daar ben ik alleen maar blij mee. Ik vraag me echt af hoe ver ik ben. Ik heb behoorlijk wat HCG aan mijn testen te zien, dus misschien 5 weken ofzo. Super spannend!
Marley, ik had eerst een echo en daarna een afspraak bij de VK. Bij de echo was het termijnbepaling. En bij de VK een intake en nog geen hartje luisteren. In het begin had ik ook geen klachten, maar wat je zegt over je tepels komt mij wel bekend voor 😛 dat had ik namelijk ook. Voordat ik getest had vroeg ik aan mijn vriend. Hey zijn mijn tepels groter of ben ik gek 😛
Ik ben zo opgeblazen dat ik het gevoel heb alsof ik ontplof..... mijn ontlasting is wel normaal trouwens komt gewoon dagelijks. Kan dit een harde buik zijn wat ik heb??