viv,gecondoleerd.. altijd vervelend.. kun je zien dat nieuw leven en dood dichtbij elkaar zit he? Toen mijn oma overleed vertelde een vriendin die zelfde dag dat ze zwanger was...
miesssOud lidBerichten: 2.485Lid sinds: 9 mei 2011
leven en dood zitten inderdaad dicht bij elkaar! hier toen in 1 week de buurman dood en 2 nieuwe kindertjes geboren! Was een rare week toen! Roos, hoe is het???!!!! Ben je er nu dan minder mee bezig (lees: lukt dat 😉 ) Sorry van het niet reageren!!!! Miranda, volgende cyclus kan ook nog niet dus wordt pas weer november dat we weer "bezig" kunnen..... is niet anders en ach druk genoeg met een peuter-puber 😊 Liesl en cary, mooi dat alles goed is!!!!
Ik ga naar buiten, Nadine zit vanaf de zandbak te roepen!
MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
Ohhh balen Miess dat je nog een maand moet wachten!!! Ik doe deze ronde ook niet mee 😉 Wat een troost of niet??? 😉 Hahaha Volgende ronde gaan wij ook met volle moed!!! Eerst maar eens ongi worden!!!
En jij je puber-peuter overleven 😃
Marley&meOud lidBerichten: 1.373Lid sinds: 10 januari 2011
Mooie buik Vivi! En Miranda, fijn dat je gaat beginnen! Gaat vast snel zijn werk doen.. En ja, ik zal vast zwangerschapsdementie hebben.
Soms 'vergeet'ik het even en als ik eraan denk word ik weer zoooo blij. Het voelt raar, juist omdat ik haast niets voel ofzo. Vandaag af en toe steken gehad. Vanavond lekker onderuit gezakt the voice kijken!
miesssOud lidBerichten: 2.485Lid sinds: 9 mei 2011
Ohh meiden ik ben zoo blij.... De woonkamer is bijna af... Morgen echt alles 'af' verven... Maandag vloertje halen en komt er een ander plafon in... En eind volgende week word de vloer gelegd. Dan kan ik de gang gaan doen en dan naar IKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHOEHOEEEE
CaryOud lidBerichten: 655Lid sinds: 1 januari 2005
hatelijk dat symptomen zwangerschap en nod zo sterk op elkaar lijken er zou na de bevruchting zo een duidelijk signaal moeten komen, bv paars plassen of zo
nath86Oud lidBerichten: 747Lid sinds: 12 april 2011
Ik heb vandaag de eerste dag erop zitten met primolut en me borsten doen toch zeer!! PFFFFF Zal dat een bijwerking kunnen zijn??? Zal eens even googelen...
nath86Oud lidBerichten: 747Lid sinds: 12 april 2011
[SIZE=3]Hieronder treft u een lijst van bijwerkingen die kunnen voorkomen, gesorteerd op hetlichaamsdeel waar het effect op heeft, en op hoe vaak ze voorkomen.Zeer vaak: bij meer dan 1 van de 10 vrouwenVaak: bij 1 tot 10 van de 100 vrouwenSoms: bij 1 tot 10 van de 1.000 vrouwenZelden: bij 1 tot 10 van de 10.000 vrouwenZeer zelden: bij minder dan 1 van de 10.000 vrouwen[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Immuunsysteem:Zelden: overgevoeligheidsreacties[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Zenuwstelsel:Vaak: hoofdpijnSoms: migraine[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Ogen:Zeer zelden: stoornissen in het zien (visusstoornissen), zoals bijvoorbeeld flikkeren voorde ogen[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Ademhalingsstelsel:Zeer zelden: kortademigheid[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Spijsvertering:Vaak: misselijkheid en braken[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Lever:Zelden: geelzucht[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Huid:Zelden: allergische huidreacties[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Geslachtsorganen:Zeer vaak: bij continu gebruik doorbraakbloeding, te geringe menstruatie (hypomenorroe)Vaak: bij continu gebruik het wegblijven van de menstruatie[/SIZE][SIZE=3]• [/SIZE][SIZE=3]Algemeen:Vaak: ophoping van vocht in het lichaamDaarnaast kan een verandering van het libido (meer of minder zin in seks) optreden.Bij langdurige toediening en hoge doseringen kunnen acne, depressieve stemmingen,vasthouden van water en zout en gewichtstoename en overmatige beharing (hirsutisme)optreden. [/SIZE]
ja voor zelfde geld, trekt ze die volgende keer weer af hahahah moest zo snel gaan na dat telefoontje dat er iem moest bevallen, ze trekken dan zo een lijn om te meten, mmm, denk daar misschien te snel en te ruim gemeten, we zullen zien, maar ik neem altijd het beste uit de mogelijkheden hahaha gewoon blij dat ik dat hartje zag! zoiets ook van, ik beeld het me niet in, ben niet gek, het is echt
hahaha voila, zo bezie ik het, hopelijk wordt ze dan niet nog eens weggeroepen, kan ik eens echt genieten, maar dan halve minuut! soms zie ik echo's op internet die minutenlang duren, amai, in België is dat niet zo hoor, hier snel snel snel, wel spijtig
ik gun het je snel miranda, is echt unieke ervaring, duurde maar halve minuut, maar was wel de mooiste halve minuut van mijn leven (tot nu toe dan!) ik zeg het, voel iets in november 😊
Ik zou het de volgende keer gewoon zeggen dat het gister zo snel ging en dat je bijna niks hebt kunnen zien 😉 Misschien dat je dan wat langer mag :mrgreen:
Ohhh ik hoop het zoo Liesl!!! Ik ga er echt voor!!! Met behulp van de clomid!! En een folikkelmeting!! Dus ik kan dan niet om mijn ei heen!!! IK HOOP HET ECHT!!!!!!!!!!!!!!!!! (smeek, smeek, smeek, smeek)
Ohh wat wanhopig van mij weer!!! PFFFFF sorry.... Ben echt niet altijd zo geduldig als jullie altijd denken hoor 😉
zit hier, zonder tv, hahaha vreemd als je tv zo gewoon bent.... kringloopwinkel heeft hem meegenomen paar dagen geleden (kringloopwinkel is zo iets dat gratis dingen komt halen om ze dan nog proberen te verkopen aan spotprijs aan minderbedeelden)
zou hier ook kunnen hoor free, geen idee eigenlijk, nog nooit geweest, had gevraagd of ze mijn zetels ook wilden meenemen hahahaha moesten ze niet hebben hahahaha
hahaha miranda, ik troost me altijd met het belangrijkste is dat ze de grote stukken meenemen morgen, rest zou ik eventueel nog later met auto kunnen doen 😊
mega grote zetel, veel geld gekost, maar niet goed genoeg, was als je goed kijkt beetje plekje met kleurverschil van zon door raam zo een L-vorm, maar met groot zitvlak zodat je er met opgetrokken benen ook kunt inzitten 6 stuks groter dan meter en supermegaveel kussens, maar ja, niet goed genoeg
ik had het normaal op tijd geregeld, maar is al week verschoven, moet normaal wel elke dag verbinding maken voor werk, tja, we zullen zien, misschien ga ik langs mijn ouders of zo
Tja belachelijk!! Heb je niet iets van marktplaats waar je je spullen online kunt verkopen.. Misschien als je er gratis af te halen neer zet komen ze hem wel op halen?? Ben je er van af... Niet iedereen heeft geld om een nieuwe te kopen.. 😉
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Met clomid heb je een kortere cyclus omdat het de eitjes 'stimuleert' Ik moet rond dag 12 een echo laten maken om de follikels op te laten meten. Dan kunnen ze ook zien hoe lang het ongeveer nog duurt voor je je eisprong hebt...
das echt goed!!!! zo die zekerheid hebben van er zit een ei klaar nu is het de moment, dan moet er gewoon eens een goeie zwemmer zijn!!!! klinkt echt succesvol hoor
Jaa mijn mannetje zijn kwakje is ook getest.... En dat was prima!! Hij had superzaad!! 😉 Dus dat moet goed komen... Ik heb er ook echt een goed gevoel bij, bij de eerst ronde clomid...
ja terecht miranda!! wij zaten soms gewoon verkeerd te rekenen en daarom niet zwanger, dat is ook waarom velen er langer overdoen, ze missen telkens hun ei, maar jij gaat dat weten, de sleutel tot succes, dus zal gewoon a matter of time worden hé
hahaha die terecht staat niet voor naast schoenen lopen maar voor ik kan haast niet wachten 😊 maar hij mag er wel beetje fier op zijn hé, blijft een man hahahaha