Meiden, dit is mijn eerste echte cyclus zonder pil en ik voel me echt anders. Dinsdag had ik enorm veel slijm dus geklust, want dit heb je net voor je ei. Maar ik moet er niet aan denken om nu weer te "moeten". Ik voel me echt beurs van onder. En dat na 2x keer snel achter elkaar!!! Plus ik moet echt vaak plassen....en mijn tepels doen zeer. Ik probeer niet te denken: zou het nu al kunnen? Want dan houd ik me voor de gek. Maar dat mijn lichaam nog werkende is na ruim 20 jaar pil slikken is wel duidelijk.
Heeft iemand anders die pijnlijke tepels ook? Het verbaast me eerlijk gezegd omdat ik 13 jaar geleden een borstverkleining heb gehad en eigenlijk geen gevoel daar meer heb. Maar jemineetje zeg...dit is niet lekker!
Ik las een vraag.....vele blz geleden (moest er 40 teruglezen, wat ik niet helemaal heb gedaan, hihi) of we al wisten of we thuis of in het ziekenhuis wilden bevallen, borstvoeding of niet....Nou, borstvoeding kan bij mij niet. Of de kans is in ieder geval erg klein. En eerlijk gezegd vind ik dat wel prima. Lekker makkelijk zo'n flesje, dan hoef ik er ook niet steeds uit, maar kunnen we het delen.
Thuis of in ziekenhuis weet ik nog niet. Thuis lijkt me lekker relaxed, maar het ziekenhuis biedt weer meer kansen als er iets gebeurt. Dus daar moet ik echt nog even over nadenken.
En Bepje, jij wilde meer weten of scrapbooking. Weet je nog dat we vroeger foto's inplakten in een fotoboek en daar dingetjes bijplakten en teksten schreven? Nou dat is het eigenlijk, maar dan iets meer modern, met veel soorten papiertjes, bloemetjes, knoopjes e.d. Ik heb lang met papier gescrapt, maar dat ging flink in de papieren lopen. Sinds een jaar ben ik geswitcht naar digitaal....erg leuk allemaal. Kijk maar eens op mijn blog als je wilt zien wat ik dan doe:
http://leontinetisseur.blogspot.com