Ja dat je de tijden niet ziet vind ik ook lastig. Moeilijk terug te vinden waar je was gebleven.
@ sannies. Misschien heb je wel net die halve graad gemist. Want je hebt maar 1 keer gemeten toch?
@ bepje ben je zwanger???? je bent zo emo. Maar kan eigenlijk niet want je bent net ongi geweest toch?
@ meisje ik snap precies hoe je je voelt hoor. Alleen was het bij mij dat hij er toen mee kwam dat hij nog langer wou wachten. 😖 Wil hij nu nog wel, maar als het raak is vind hij het niet erg. Volgens mij zijn mannen pas enthousiast als ze er echt wat mee kunnen. Wat een lief berichtje 😉
@ bloempje we hebben vorig jaar ook een huis gekocht en van mijn loon alleen wordt alles wel heeel erg krapjes. Dus dan kan het sowieso niet en is het de vraag of we het zonder kind al wel uithouden. Maar manlief pakt alles wat hij pakken kan als het nodig is 😉 Kijk anders even op deze site kan je het makkelijk berekenen
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php Ik denk dat je ongeveer 9 dagen geleden je ei dan hebt gehad.
@ rian Fijn dat je je doel bereikt hebt. Mijn schoonmoeder was vandaag bij me in de winkel die zei je bent afgevallen ik had een smaller koppie gekregen, terwijl ik op de weegschaal zwaarder ben geworden 😖
@ shadylady nou het is te hopen dat je ze niet alle 12 nodig bent 😉
@ samantha sterkte meid hopen dat het echt snel over is. Maar goed dat je niet naar je werk bent gegaan.
@ Bianca ik hoop het zo voor je meid maar ik wacht nog even met de felicitaties.
@ jootje Woon jij ergens in het noorden ofzo? Daar zijn de huizen over het algemeen goedkoper. Ik woon in het noorden hoekhuis 4 slaapkamers voor 120. Is ook niet gek dacht ik zo.
Ik lees morgen het laatste stukje nog even bij.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met leontine gaat vandaag op haar bruiloft. Hier is het in elk geval (op vanmorgen vroeg na) mooi weer geweest, hoop bij haar ook.
Ik was vandaag ook een beetje emotioneel, zo'n 2 maand terug was er iets gebeurd waardoor ik toen emo was. Kon er nu wel weer goed over praten, maar vandaag begon iemand er over en ik schoot helemaal vol. Daarna voelde ik me helemaal uitgeput niet alleen emotioneel maar ook lichaamelijk, terwijl ik dit weekend mn ei moet krijgen. Misschien dak voor de zekerheid toch maar een test ga doen, want voel me de laatste tijd heel vaak niet fit, vaak last van mijn onderbuik. En nu dat van vanmiddag erbij. En kan de laatste tijd wel blijven slapen 😖 En moet zo nog een wedstrijd spelen en moet ook alles spelen want zijn niet met meer.:S