bloempje, als je op 7 oktober je ei hebt gehad dank kun je denk ik ook pas op 21 oktober testen. meestal begint de ongi namelijk 14 dagen na de eisprong. dus dan zou je veel te vroeg getest hebben en is je cyclus deze ronde wat langer dan de vorige ronde.
sanniess, ik denk dat je ei in aantocht is. meestal heb je een paar dagen voor de eisprong van dat draderige slijm en dat houd aan tot de ei sprong of een dag na de eisprong. maar als je klust tijdens dat draderige slijm dan heb je de meeste kans dat je je ei vangt. en gewoon ff doortesten. als het goed is moet je test binnen een paar dagen knallen want meestal heb je dat slijm zo;n 4 a 5 dagen (als je in de 20 bent) ben je in de 30 dan is dit meestal 1 a 2 dagen.
hier een linkje met info:
http://www.zozwanger.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=48
lievelot, op welke datum heb je dat slijm gehad? als je die nog weet moet je 14 dagen erbij op tellen. zoals ik net hierboven bij bloempje heb gezegd. en als je bijv 4 dagen dat slijm heb gehad zou ik uitgaan van dag 3 van t slijm. daar de datum van en dan 14 dagen erbij tellen. kijken bij welke datum in oktober je dan komt. dat zou dan je nod zijn. zelf zeg je al dat je slijm later was dan je ovu volgens je banner. het kan dus zijn dat je nu een langere cyclus hebt en dan is je ei ook later.
dacht ook ergens gelezen te hebben dat je tepelhof groter word tijdens een zwangerschap. maar weet niet of je dat al kan hebben als je nog maar net zwanger bent.
ikke, geniet van je vakantie meid! ik zou willen maar heb pas in t voorjaar weer vakantie hoor. net overgestapt van baan dus geen vakantie uren meer over na mn zomervakantie van 3 weken. ach ja, werk niet fulltime dus met de regelmaat een dagje vrij. soms zelf 4 of 5 dagen achter elkaar vrij.
shady, gecondoleerd meid. heel veel sterkte de komende tijd.
myquite, dat word dus klussen. succes meid.