Maar ik heb het gisteravond thuis weer geprobeerd met de doppler en nu wel het hartje gevonden!! helemaal blij! Nu gewoon voor de fun naar ons wormpje kijken straks!
liefs
Sabine_1987Oud lidBerichten: 881Lid sinds: 4 oktober 2011
even kort: vanmorgen echo gehad en zodra het vruchtje in beeld was zag ik het al.. veel te klein om 9 weken te kunnen zijn en er flikkerde niks. Helaas dus ook hier een miskraam. Groeien zal waarschijnlijk gestopt met 6wk. Ik heb meteen voor komende maandag een afspraak gemaakt met de gyn. Als het dan nog niet is afgekomen, wordt doorgesproken of ik een pilletje ervoor wil (soort weeopwekkers) of curretage. Nuchter kan ik het goed beredener dat er waarschijnlijk iets niet goed zat, maar gevoelsmatig... je was toch al een aantal weken bezig met overpeinzen hoe het zou zijn met zn viertjes, zou het een jongen of meisje zijn, namen voorzichtig over gehad en per ongeluk ook al overeenstemming over bereikt...
Tis heel dubbel, maar ik kan me afleiding hopelijk vinden in onze nieuwe huis waar we net de akte van getekend hebben bij de notaris. Ik weet 1 ding zeker. Ik bedien de sloophamer morgen!! (totdat ik waarschijnlijk zelf de man met hamer tegenkom...)
jollyjoOud lidBerichten: 4.562Lid sinds: 24 augustus 2009
LM: Wat een ontzettende domper 😞 Heel veel sterkte met dit ontzettende klote nieuws. Dikke knuffel voor jullie.
Ik vind het wat dubbel om neer te zetten maar wil toch even verslag doen. Hier alles goed. Owen krijgt een zusje. Heb liggen huilen van blijdschap bij de echoscopiste.
Zo dubbel. Vreugde en verdriet naast elkaar. Nogmaals sterkte LM!
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Jeetje LM, ik weet echt precies hoe je je voelt nu! Hele dikke knuffel voor jou! Heb destijds ook die pilletjes gehad, maar bij mij deden ze helemaal niks. T is bij iedereen weer anders of en hoe ze werken en hoeveel last je er dan wel of niet van hebt. Curettage vond ik onwijs meevallen, maar t blijft kut natuurlijk. Sterkte meis!
Luna, had je al gesproken maar super gefeliciteerd!
@lm, wat klote meis... Ik heb zelf wel de pillen gehad, en kwam daarna vrij snel op gang. Ik heb er niet veel last van gehad, maar dat is echt bij iedereen verschillend.. Heel veel sterkte!
@lun, super dat alles goed is! en wat leuk, een meid!!
Hier was de echo ook helemaal super!!
[ATTACH=CONFIG]9537[/ATTACH]
Sorry meiden dat ik zo lang niet meer ben geweest! Hoe gaat het met iedereen? Jolly Jo en Tara weer niet gelukt zag ik; verdorie!!!!!!!Nog wel dit jaar he Dames! Ik ga erg hard duimen voor jullie.
Huisvrouw van harte met de goede echo!
LM heel veel sterkte met de mk....echt superklote.Veel knuffels
Luna wat leuk een zusje! Jeremy krijgtt ook een zusje! Was ook superblij! Geniet er lekker verder van!!!!!!!!
Daantje hoe is het met jou????
huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
@jollyo, wat rot meis... ik hoop dat het snel raak is! Bij mij duurde het ook elke keer een jaar of langer, dus ik weet hoe deprimerend t kan zijn.. Maar t komt echt goed meis!! Dikke knuf voor jou!
liefs
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
@luun, al lekker roze aant shoppen geweest?? Zag iig leuke foto's voorbij komen op FB! haha!
Ik heb t idee dat t hier ook een meisje is, maar ik moet geduld hebben tot de bevalling, want manlief wil het echt niet weten! En ik kan mn mond echt niet houden, dus dan ik ook maar niet! haha!
liefs
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Dat roze shoppen is leuk hoor.Wilde dat al heel lang dus heb na de beslissende ech0 direct een pakje gescoord 😊
Huisvrouw kan zo maar eens kloppen hoor.ik had ook gelijk een voorgevoel en die klopte ook.Zo voelde ik bij Jeremy ook gewoon dat het een jongen was. Knap dat je tot het eind kan wachten 😉
Jolly Hoe is het nu???
Luna, haha 3x3 is scheepsrecht. Leuk gevonden 😃 Op dit moment alleen nog een beetje bruin dus dat is wel raar, manlief vond mijn adem gisteravond wel iets anders ruiken maar nog niet overtuigend dus we meoten vandaag even afwachten. Heb niet dezelfde krampen als normaal dus vind het nog wel een beetje spannend.
Jollyjo: Oeh nog even spannend dus. Stiekem nog wat hoop 😃
Ja rose shoppen is geweldig. Zag allemaal leuke setje maar mocht er van mezelf maar 1 meenemen. Zag leuke grijze baggy broekjes e.d. maar als 'eerste geboorte pakje' toch gekozen voor KNALROZE hahahahahaha
worden straks veel meisjes geboren dus:-D zag dat pinkymeid ook een meisje krijgt!.. hier van eline nog veel kleren.. maar de halve kledingkast is hier ook nieuw en natuurlijk roze!!! moet zeggen dat ik dat bij eline helemaal niet zo had.. dat roze.. dus veel meer..
jollyjo.. nog steeds hoop dus!!! spannend!!!
Ja ik had het bij het buikfoto topic gezien ja! Echt leuk!!! Ik ben ook niet zo een roze typje hoor.Maar zodra ik hoorde dat mijn grootste wens uitkwam wist ik niet hoe hard ik naar de HEMA moest rennen. OCH wat hebben ze daar weer mooie dingen zeg...................en ballerinaatjes en spijkerrokjes en pofbloesjes ......*zucht*
hahah leuk om die verhalen te lezen dat jullie zo rose geshopt hebben. Ik vond dat ook erg leuk. Gezien eht feit dat ik dozen vol heb inmiddels zou een 2e meid wel handig zijn (scheelt veel geld) maar als het een jongetje wordt kan ik met mijn zusje ruilen dus dat is ook wel makkelijk.
Ik heb nog een beetje hoop. Heb niet veel meer bruinverlies gehad, maar het kan morgen nog. Ik dacht dat ik dinsdag mijn ei heb gehad, toen had ik wel last van mijn buik, maar wie weet is het wel woensdag geworden dus dan is dit voorwerk (wel raar dat het dan 2 dagen is, maar ja het lichaam is raar) en dan zet het mrogen door, dus dat is nog even afwachten.... oh fijn hoor dat lange wachten pffff
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
Van harte Pinkymeid! Echt zoooo super voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier ook niet ALLES roze hoor. Heb ook een blauw en een wit t shirtje met opdruk liggen en een neutraal pakje, maar het allereerste pakje voor mijn dochter jaaaaa die moest wel ubermeisjesachtig zijn. Verder heb ik alleen nog een zachtroze truitje met Born in 2012 erop.
Jolly Jo bij mij begon het bij Jeremy ook met bruinverlies.Maar het stopte en ik was toch zwanger.Dus alles kan nog hoor!!! Ik hoop het zo voor je!!!
liesje88Oud lidBerichten: 1.070Lid sinds: 27 december 2007
bij eline had ik helemaal niks roze.. alleen haar jasje haha.. en nu heb ik zelfs de babykamer roze;).. komt denk ik ook dat eline een meisje meisje is.. en altijd roze wil haha..
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
monalisa, normaal heb ik 1 dag voor ik ongi wordt wat bruinverlies en dan savonds wat meer en dan de volgende dag ongi. Nu heb ik al bijna 2 dagen een beetje bruinverlies, een inlegkruisje red het nog wel, en ik heb vanmiddag steken aan de linkerkant en dat heb ik anders nooit ?!? We wachten morgen maar even af. Hoe lang had jij bruinverlies bij jeremy dan?
@jollyo, blijft spannend dus! ik hoop het zo voor je meis!! als morgen ochtend de ongi er nogniet is, ga je dan testen?
En wat leuk, als die meisjes!! ik koop denk 1 meisjespakje en 1 jongenspakje, voor na de geboorte! toch gelijk iets roze of blauw aan! en wat ik niet gebruik geef ik wel weer weg! haha!
Mijn nicht is vorige week bevallen en krijg nu al haar zwangerschapskleding! had al veel van een vriendin gekregen, dus ik heb genoeg tot oktober! haha! Zit zomer en winter bij, dus ideaal!
liefs
Testen is niet meer nodig. Vanmorgen zijn de rode duivels geland 😢 Dus weer een ronde van 33 dagen. Wordt wel constant nu dat is wel een voordeel (ook het enige voordeel hihi). Rond 22 april mijn vruchtbare periode en dan rond 7 mei NOD dus we hebben weer even te gaan pfff
Huisvrouw, lekker makkelijk dat je al die kleren kunt overnemen, scheelt jou weer in de aanschaf 😃
Nu snel aan het werk. Vrijdag zijn we gesloten wardoor ik bijna een week vrij ben maar er moet nog wel wat gebeuren!
Oooh getver Jolly had toch liever iets anders gelezen bij je....:S nou de volgende ronde wel he!!!!!!
Luna idd leuk dat je aan zwangerschapskleding kan komen; kon ik ook maar ik heb er gewoonweg niks aan.ik draag gewoon al mn eigen kleren nog....ik draag allemaal heupbroeken en die passen gewoon nog dus eigenlijk heb ik wel een beetje geluk.
Ik ga de kleine man ff op bed leggen...is al vanaf 6.25 wakker omdat hij onder narcose moest.... spreek jullie later! XX
Oh wat fijn zeg. Ik heb zwangerschapsleggings en jurkjes die ik normaal ook aan heb. Eén zwangerschapsbroek van Owen, maar die is veel te groot. Draag ik alleen als alles in de was zit hahahahaha
huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
ja, is echt ideaal die kleding! en idd lastig als je in de omgeving de eerste bent! volgens mij schelen wij 4-5 jaar! Ik draag nooit jurkjes.. heb er nu wel een paar voor van de zomer, maar nu heb ik alleen maar spijkerbroeken enzo aan.
Liefs
Ik ben dol op jurkjes! Ja ach operatie....zijn traanbuisjes zaten verstopt en moesten doorgeprikt worden dus dat was een dagopname in het ziekenhuis.Na 2.5 uur mochten we gelukkig weer naar huis.Hij wilde al direct weer spelen en was vlug wakker. Arm ding,er kwam nog steeds soms een beetje bloed uit zijn oogjes 😞 Soms wordt een moederhart zo op de proef gesteld..
Ja nou ik ben dus ook zo.Mijn vriend mocht dus lekker mee naar de ok om het ventje weg te maken; dat hoef ik dus echt niet te zien. ben ook blij dak nie meegeweest ben want zoals hij het beschreef leek het alsof mijn kindje reageerde alsof hij zich verzette tegen wurging ofzo. BRRRRRRRRRRRRRR.....Nee bah wat moet je een stalen maag en hersens hebben om tegen zoiets te kunnen.Petje af voor sommige artsen. Maar ook voor de ouders die er wel tegenkunnen,mijn vriend is een grote vent maar hij zei dat hij het ook geen leuk gezicht vond....
Na een dikke week afwezigheid ben ik er ook weer eens. Had vorige week geen puf/behoefte om te reageren. Maar ik wil jullie wel bedanken voor jullie lieve reacties. Na het k#t nieuws op 30mrt heb ik de maandag daarop een afspraak bij de gyn gehad. Natuurlijk werd daar hetzelfde geconstateerd en na een fijn gesprek heb ik zelf mogen aangeven wat ik wilde dat zou gebeuren. Ik wilde graag zsm een curettage en die heeft afgelopen vrijdag al plaatsgevonden. dat is goed gegaan en ik heb weinig last van de ingreep, meer van de narcose. ik voelde me dus heel wat. maar vandaag dan toch de man met de hamer tegengekomen. Vooral gebankt dus (nu nog ;-)) ben kapot moe.
Ik ben iemand die vrij nuchter is en zo pak ik deze situatie dan ook op. Maar natuurlijk heb ik ook mijn emotionele k#t momenten. Het blijft toch in je hoofd spoken en ik voel me anders als anders, Weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. het zal wel tijd nodig hebben.
Over 3wk moet ik terug naar de gyn en dan wil ik bespreken of de 2 mk's na elkaar gewoon vette pech waren of dat ze iets met elkaar te maken kunnen hebben. Ik denk echter dat het vette pech is, temeer omdat we al een gezond zoontje hebben... Nu eerst m'n lijf de tijd maar geven om te herstellen. En mn gedachten en emoties ook de ruimte geven als ze eruit willen...
Of ik de komende weken meedoen aan het forum weet ik niet... ik beloof niks. ik kijk gewoon hoe ik me voel.
vanaf de volgende keer dat ik meeschrijf zal ik weer gewoon met jullie meekletsen en ook op jullie reageren. Voor nu was dit even genoeg..:oops: sorry.
LM, groot gelijk heb je. Neem je tijd om dit ene plekje te geven, dat is veel belangrijker. En als je het van je af wil schrijven mag dat hier ook natuurlijk. Niets is verplicht!! Sterkte de komende tijd. Wel "fijn" dat je al je curretage mocht doen en dat je niet nog langer hoefde door te lopen totdat het zelf kwam.
Hier lekker druk weekend gehad. Zaterdat vrienden te eten gehad, zondag naar mijn oom en tante geweest samen met mijn moeder en zusje en co, daar heerlijk gegeten. Vandaag bij schoonouders geweest en daar ook gegeten (wel makkelijk zo niet hoeven te koken!) Tessa ligt net in bed en is al heerlijk vertrokken. Morgen nog vrij (mijn standaard vrije dag) en dan woensdag weer aan het werk. Best lekker zo lang vrij. Zondag nog 1e hulp verleend bij een ongeval. We zagen een auto over de kop gaan dus daarbij geassisteerd, althans manlief en ik ben bij tessa gebleven. 2 oudjes over de kop, maar gelukkig zijn ze er allebei goed uitgekomen, maar dat was wel even schrikken.
@lm, neem idd je tijd! heel belangrijk! ik ben ook heel nuchter erin, maar merkte wel dat je er gewoon over moet blijven praten met je partner.. Sterkte meis!
liefs
Je hebt helemaal gelijk LM.Veel sterkte en zet alles lekker op een rijtje meis.Knuffel.
Jolly dat was idd schrikken zeg!!!
Idd rustig hier.Maar wel makkelijk bij te houden zo.. Hier al uitkijken naar verlof.Gelukkig nog maar 3 weekjes het schiet al op.Morgen een groei echo.Ik ben reuze benieuwd hoe groot ons meisje nu is! 😊
Ik heb dat in overleg gekregen i.v.m met mijn vorige bevalling.Ik had pre- eclampsie en Jeremy was bij de geboorte ( 36 wk) redelijk groot 3128 gram.Dus nu ff in de gaten houden.Ook urine en bloeddruk worden nu meer gecontroleerd zodat we het snel de kop in kunnen drukken en ik nu hopelijk ga bevallen ''zoals het hoort'' Maar daarbij vind ik dat niet erg hoor 😊 Ik ben heel nieuwsgierig hoe groot dit kindje is ten opzichte van Jeremy.
Ik denk dt de meeste in het 2012 topic zitten, zit ik ook.Kom je daar ook?
Alles goed hier, de klus dagen komen er weer aan en manlief heeft ontzettend last van zijn rug, zaterdag gebeurd, dus dat is minder handig. Hopelijk lukt het van de week wel weer.