Mila schreef:Babii, kan me heel goed voorstellen dat dit zo moeilijk is voor je!! Heb je mijn kaartje nog gehad? Ik had je adres niet, dus ben via via aan je adres gekomen, maar begrijp uit je facebook updates, dat je daar niet meer woont??
Een jongen zou in jullie geval idd heel speciaal zijn. Heeft Stephan nog mee kunnen denken voor een naam?
Ik heb zo enorm veel kaartjes gehad, maar die van jou kan ik me herinneren! Dank daarvoor, lief van je.
Het huis is tot eind april in mijn beheer, daarna is hij opgezegd, kan het niet verdragen (financieel en emotioneel) om daar te vertoeven. Dat had Stephan overigens ook niet gewild....
Tja, we hadden altijd namen, maar daar kwam hij later op terug :(. Dus de laatste avond kwam hij naar me toe; gaat het goed met edelachbare (hand op mijn buik)... Ik zeg edelachbare? Whahahhaah, lachen dat ie moest... Ik zeg heb een leuke naam; Levi! NEEEE zegt ie... Ik ga denken..... Hmmmm, ja dat kon dus niet meer :(.
Ach, nu heb ik dankzij Mama een super gave naam :D. En als het een meiske is ook! Het is in ieder geval een naam die symbool staat aan de zijne. Een jongen zou super gaaf zijn, dan klopt mijn gevoel, maar een meisje is net zo gaaf! Beiden zijn welkom, haha. Als ons kindje er maar komt :).