Saar schreef:@Rennie: hoe is het ermee? Ben hier laaaang niet meer geweest, ben geregeld ziek geweest, mijn energielevel was tot onder het nulpunt gezakt, verder veel geregeld, gewerkt, babymeubels gezocht, babyspulletjes gekocht, nieuwe auto, vakantie (laatse x met ons 2en wie doet dat nog meer!) geregeld. We gaan in maart al, dan ben ik 26 weken en ben ik nog niet te huge, hopen we, en kan ik nog zonder problemen vliegen...
Kan tem week 28 bij sommige maatschappijen tot week 36! Moet er niet aan denken, een vlucht als je zoveel weken bent, kan nl de bevalling opwekken! ..Ik heb hier vast veel gemist op het forum maar kwam er echt niet aan toe...
Is jouw buikje al zichtbaar?
Ik werd vorige week door 2 obekendne herkend als zijnde 'zwanger' erg leuk dan lijk ikn elk geval niet dik:) Ik ben o.5 kg aangekomen, ik val op andere plekken af geloof ik...vreemd...Op 6 febr hebben we de 20 weken echo.
Het voelt nu wel allemaal echter nu mijn buik goed zichtbaar wordt! Hebben anderen dit ook?
Libido: leuk om van jullie te lezen:) Erg herkenbaar, was/is bij mij erg laag...;) komt nu weer beetje terug, tenzij ik weer misselijk wordt. Hebben anderen nog kwaaltjes momenteel? Mijn energie komt weer ietsje terug, ik kan weer 30 min fietsen zonder dood te
gaan:)
Groetjes...
Ja dat vliegen is met een buik niet heel handig. Ik ben pas nog naar NL heen en weer geweest en had amper een buik. Maar toen ik van mn raamplaats elke keer naar de wc moest (normaal moet ik nooit, maar nu wel 20 keer) dacht ik 'hoe ga ik dat straks met die buik doen??!! Ik vlieg met 30 weken terug naar NL en dat wordt dus een voorste rij plaats (geen nooduitgang want dat mag niet als je zwanger bent ivm veiligheid). Qua opwekken valt wel mee hoor. Als je een vlucht hebt van een uurtje heb je vaak een klein vliegtuig en is de druk heel hoog. Dat doet meer dan een lange vlucht in een groot vliegtuig, daar is de druk veel lager. Ik bid ook dat het niet komt als ik 30 weken ben en in de lucht hang haha. De grap is dat het dan mijn achternaam gaat krijgen, want mijn vriend moet het kind erkennen en dat kan sinds 1 januari jl. niet meer bij de ambassade maar moet in Nederland!
Hier vandaag ook een lekkere regeldag gehad. Ik weet niet waar ik de energie opeens vandaan haal, maar voel me echt beter dan ooit! Zorgverzekering is eindelijk bevestigd en dus kon de kraamhulp definitief geregeld worden. Toen drama met de HSBC bank. De belastingdienst omdat ik mn wachtwoord kwijt was. Precies allemaal instanties die je liever niet aan de telefoon hebt haha. Maar alles is geregeld. Vanavond yoga/meditatieles gegeven aan een nieuwe groep en nu lekker slapen (is alweer bedtijd hier).