Anmiek schreef:hey meiden,
goed idee dat lijstje uitdunnen wordt het wat overzichtelijker van!
Inimini lukt het nog met al het klussen. Ik ben in mijn eerste zwangerschap 3x verhuisd waarvan 1 x van engeland naar Nederland en het laatste huis was een heel heftig klus huis ik heb stond de dag voor mijn bevalling nog te verven eb behangen.
Wel heel goed voor je nesteldrang haha. Wij hebben het helaas niet af gekregen en de baby kwam toch ergens anders ter wereld. Maar hopelijk lutk het jullie wel.
Ben overigens deze keer meer op tijd. Joël zijn nieuwe kamer is al af en de babykamer staat over 2 wkn op de planning!
Vandaag nog even bij mijn zus langs geweest, zij kan elk moment bevallen. Lijkt mij zo bijzonder om weer zo'n kleine hummel te zien.
Meiden met harde buiken, hier ook last van, maar rustig aan doen is niet mijn beste punt!
Carm heerlijk fam in Spanje geniet ervan, ga je in de zomer er vaak naar toe op vakantie???
Hoi,
Wij gaan vaak om het jaar, zodat we ook nog meer van de wereld zien dan alleen spanje
en spanje is natuurlijk erg groot dus soms een ander deel van spanje is ook heel erg leuk en handig natuurlijk met de taal 😊
Dit jaar gaan we waarschijnlijk 2x, want we laten misschien de kleine man dopen daar, hier kunnen we het ook laten doen hoor, maar daar is toch net weer iets leuker voor zijn familie, mijn familie heeft er niet zoveel mee van m'n moeders kant, van m'n vaders kant wel maar die zie ik weer nooit.
Mijn ouders komen dan wel mee die kant op, dus die missen dan gelukkig niets.