minimiOud lidBerichten: 590Lid sinds: 27 december 2009
Rustig hier.... Heb net nog een CB met tijdindicator gedaan en die gaf 1-2 weken aan.... hmmm dus toch een later eisprong dan verwacht... verlies nu ook donkerbruin en wat bloed,
Anmiek schreef:Gefeliciteerd alle nieuwe bijna mama's!
wat een boel in eens. Meiden geniet ervan, ook al is het in het beging wel heel onwerkelijk.
@ Free leuk ook al mama, al enig idee wanneer je precies bent uitgerekend?
@3e wonder, wat leuk de 3e alweer hoe oud zijn je andere kids?
@ Carm, jij klinkt al helemaal zwanger, lekker van genieten!
@Patty, volgens mij zijn die steken vrij normaal hoor!
@ Yvonne leuk dat je ook mee doet met mvm!
@ Tess fijn dat je gisteren een betere dag had, ik bedenk maar zo je kan het zelf toch niet bedenken of het goed gaat of niet, maar probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten, spannend blijft het toch wel
@mutsiemuts eind mei ben ik waarschijnlijk ook uitgerekend, dus dat zit wel goed, nu denk je kan net zo goed juni worden wat ook zo is maar tegen die tijd hoop je dat het mei wordt want dan wil je alleen maar weten wat er in zit althans dat had ik met de eerste hihi:-D
Hier afgelopen woensdag mvm gehad, de test was direct weer goed, een heel mooi boek over de zwangerschap & geboorte gehad omdat ik al 10 de weken mee plas. Leuke bijkomstigheid maar zonder had ik het ook zeker gedaan. Beetje jammer is de geur van de flessen in samen werking met mijn misselijkheid is dat echt geen combi