cassie247 schreef:
Dames met al een kindje, vraagje....kopen jullie een duo wagen? Ik zit er wel aan te denken, eentje met de kinderen achter elkaar. De kids schelen strax zon 2 jaar en 2 maanden en ik vind dat te jong om van de oudste te verwachten dat hij constant loopt. Ook ben ik eigenlijk altijd alleen met de kinderen op pad, dus leek het mij wel handig. Hebben jullie al naar merken gekeken? ik vind ze duur!!
Femke is nu 2 jaar en 2 maanden en kan inderdaad grote stukken nog niet lopen. Ik heb voor haar een plankje. Ze kan er prima opstaan, maar het loopt voor jezelf niet zo lekker.
Ik heb de koelstra flexxo twin; naast elkaar. Nadeel van achter elkaar vind ik dat de baby's niet in een bak kunnen, maar in een nestje moeten. Daarnaast vind ik de duo-wagens achter elkaar zo zwaar lopen! .. ( je moet je knie heel raar neerzetten als je de bocht om wil.) Tip dus; probeer zo'n kinderwagen achter elkaar eerst goed uit, ook buiten :D! => dit geldt voor goedkopere duowagen achter elkaar. je hebt ook duurdere, die lopen wel lekker.
Lastig he ...! en zoveel geld!