Saar schreef:Leo, wat een goed en mooi nieuws!Nu kun je weer ontspannen en genieten.Wij krijgen overmorgen onze 1e echo, de vk heeft ons al gewaarschuwd dat het te vroeg is om het hartje te horen, maar door jouw nieuws krijg ik hoop:) Geniet ervan!
Ik had het ook niet verwacht. Moet wel zeggen dat er denk ik verschil zit in inwendige echo of uitwendig. Ik heb tot nu toe alleen inwendige gekregen. Je had me moeten zien. Ik hoofde opeens dat geklop. En ik herkende het wel van mn zus haar kids als ik met haar ging naar de VK, maar omdat ik er totaal niet op gerekend had moest het echt even zakken.
@Cassie: wat fijn dat jouw echo ook goed was!!! Tja ik ook liever op de normale manier. Maar ik weet dat een vriendin van mij zo lang bezig dat ze op een gegeven moment zei: al haal je mn arm eraf en komt het er daar uit ga je gang!
Hier gisteravond onze eerste sprint naar de toiletpot gehad. Had het zo slecht. Maagzuur zat zo hoog. Dus ik dacht ik neem een kopje kamille thee. Bij de laatste slok sprong ik op, haar achterover en rennen! Net op tijd. Voelde me eerst zo zielig, maar toen ik aan dat hartje dacht van die morgen kon ik alleen maar happy zijn. Moet er heel charmant uit hebben gezien ;o)