Ik heb vlekjes ontdekt op Liz haar lijfje, een paar op haar buik en de rest op haar rug. Het zijn grote rode vlekjes met een klein puntje er op. Ze lijkt er geen last van te hebben maar het worden er steeds meer, weten jullie wat het kan zij?
Even 2 fotootjes
Mar: he wat vervelend zeg, hoe doe je het morgen met de opvang of mogen bij jullie kindjes wel ziek naar het kdv?
Mijke: zo wat een slaapkop zeg!! lekker hoor!
Finaly: ik denk als je consequent volhoud met je schema dat je kindje daar vanzeld aan went. Ik heb dit schema al vanaf het begin en laat haar nu wat langer op, maar ze doet het er prima op en is na 2 uur spelen/voeden ook echt wel weer toe aan een slaapje. Meestal als ik ze dan in bed leg dan speelt ze nog even met een kussentje of met haar tut en ligt dan wat te brabbelen en te kraaien en valt daarna in slaap. Ik vind het niet erg als ze niet gelijk in slaap valt, ze ligt daar toch rustig en zo leert ze zichzelf vermaken en zelf in slaap vallen!
Doek: Liz speelt ook graag met een hydrofieldoek, echt zo grappig is dat! Die trekt ze over haar hoofd, daar doen we kiekeboe mee en daar sabbelt ze op of ze trekt eraan. Bij kiekeboe schatert ze het uit! Echt geweldig! Als ik naar mijn werk ga, zeg ik ook altijd: mama gaat werken maar komt altijd weer terug. Of ze het begrijpt dat weet ik niet, maar ik blijf het zeggen, en kiekeboe helpt kindjes om die afstand en nabijheid te leren..:-)
Na het eten wilde manlief de vaat voor me doen zodat ik met Liz kon spelen op het kleed. Echt zo leuk, ik had haar uitgekleed en dan is ze 10 keer zo beweeglijk als anders! Hebben jullie ukkies dat ook?