@ Mar: wij bakeren onze zoon al enige tijd in de pacco. Is hij nog steeds niet echt aan gewend, alhoewel het hem wel s nachts beter in slaap houdt.
@ Finaly: onze zoon vindt op de buik liggen helaas ook niet leuk. We leggen hem wel regelmatig op zijn buik in de box, maar hij raakt alleen maar gefrustreerd. Het is wat. Ach ja....karakter zit er wel in...Pffff....heeft ie natuurlijk van zijn vader 😃
Maar bedankt voor de adviezen!!!
Wat ik van onze fysio ook nog voor info kreeg: babies met kiss hebben vaak ook reflux problemen en problemen met slikken. Wellicht kan het Daan zijn symptomen ook verklaren. Het onrustig zijn, het opgeven van melk, onrustig of niet willen slapen, voorkeurshouding, veel huilen en niet te troosten. Kijk maar eens op
www.kiss-kinderen.nl Ik pretendeer niet dat Daan dit ook heeft hoor, maar ik was blij dat we er bij onze zoon redelijk vroeg erachter kwamen. Daar komt nog bij dat je tegenwoordig geen verwijzing van de huisarts nodig hebt om naar de fysio te gaan. Op die site staan ook fysio die aangesloten zijn bij die organisatie en dus een goede opleiding hebben gehad....soort keurmerk. Die lijst kun je gebruiken om een keuze te maken van fysio bij jou in de buurt.