Leo245Oud lidBerichten: 482Lid sinds: 1 oktober 2011
Zitten of stampen Suus ;o)
lady86 schreef:@ suus: ja zou m wel even sms-en (of is ie inmiddels al thuis?)
@ Faye: ja hij wilde al lang kids.. Zn beste vriend is al 3 jaar vader en dat heeft hem wel aangestoken! Maar ik wilde eerst trouwen, en ik werk pas net 2 jaar (en hij al 10). Leeftijd speelt ook wel mee, hij is 28 en ik 25, en hij wil jong vader worden..
suusb schreef:@leeske en Faye: wat zijn bachdruppels?
Oh net weer zo'n heerlijk momentje.. ahum. Ik zit hier weer lekker op het forum te neuzen en de deurbel gaat. Jahoor een vriendin aan de deur. Ik blij dat ik de site alvast had weggeklikt. Ging weer net goed dus. Zij is ook heel nieuwsgierig wanneer ik met de pil ga stoppen (je moest eens weten) dus was maar wat blij dat de site weg was.
Leo245 schreef:Net naar wc geweest en dan is er niks. Beetje waterig restje nog van bloed. Maar dat zegt niks. Irritant zeg dit! Doen dan of in 1x mis of gewoon niks. Ons geduld en de onzekerheid wordt zo als aanstaande ouders wel op de proef gesteld...
Polly2011 schreef:@ stees, wat frustrerend als je ei op springen staat en het ziekenhuis is "dicht". Bijzonder dat jouw kinderen van dezelfde donor zijn en grappig dat mensen iets zien wat ze eigenlijk zelf willen geloven.
@Puk, balen nog geen ei in zicht, wat duurt wachten toch lang.
@suus, veel plezier!
@ faye, hoe is het met jou? Om gek van te worden niet ongesteld worden en geen positieve test. Hopelijk wordt dit toch een verhaal met happy end.
Je hoort vaak dat een tweede keer zwanger worden totaal anders loopt dan bij de eerste. Stiekem hoop ik hierop, maar enige zelfbescherming is wel belangrijk om teleurstelling te voorkomen.
@moi, nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Ja die misselijkheid dat is echt niet leuk, ik hoop dat je snel heerlijk kan genieten van deze mooie tijd.
@leo, bij twijfel zeker de verloskundige raadplegen, misschien kan je een echo krijgen en kan je onzekerheid worden weggenomen.