Haha Lady ik moet echt heel hard om je lachen. Ik weet hoe dat gaat met 'uitrekenen' wanneer het dan zo zijn zijn en wanneer je het dan zou kunnen vertellen. Ik heb al zo vaak met die agenda onder mn neus gezeten. Maar je kunt op internet op diverse sites zo uitrekenen hoe het zit. Er is er een die is heel uitgebreid:
http://www.tipswerkendeouders.nl/Zwanger/Zwangerschap-week-tot-week/zwangerschapscalculator-direct-de-uitgerekende-datum-berekenen.html En je hebt nog andere waarop je je ei kunt uitrekenen. Nu is dat niet helemaal safe hoor, maar het komt aardig in de buurt.
En ik zat zelf net weer met mn agenda onder mn neus, hoeveel nachtjes we nog moeten slapen voordat we naar NL gaan. Nog 45 (+ 1 nacht in het vliegtuig, maar die tel ik lekker niet mee haha).
Hier vandaag een stuk beter. Niet dat het eten er zo in gaat, maar ik voel me niet zo naar. Gister was ik emo. Zat bevallingsverhalen te lezen en moest bij allemaal huilen. Ik dacht echt 'doe ff normaal' haha. Nu weer aan de cracker ;o)
@Suus: ik weet dat ik als ik jou was zondag zou testen, maar wel met in mn achterhoofd dat een negatieve test niks zegt. Het bracht mij weer even terug op aarde toen en was een stuk minder hyper. Toen testte ik een paar dagen later (1 dag na mn NOD) en toen was hij positief. Ik duim voor je Suus, komt goed!