stees schreef:Studentje,ik zie dat jij ook de 20e gaat testen ? of ga je dan nog niet testen?
Mijn NOD is rond de 20e, maar ik heb met mezelf afgesproken om geen zwangerschapstesten meer te kopen en ook niet aan ovutesten te beginnen. Ik ben best regelmatig, mocht ik een week over tijd zijn, dan ben ik gewoon zwanger. Ik heb nu ook geen test in huis. Mijn man zou helemaal gek worden als ik dat zou doen, denk ik.
Bedankt voor jullie reactie dames, het probleem is dat we wel vrijwillig en zonder druk klussen en het ook gewoon erg leuk :$ is, maar hij vind dat dit forum niet goed voor me is en dat hij mij steeds meer aan het kwijtraken is. Het eerste wat ik in de ochtend doe is op het forum kijken, vanuit bed en dan zeg ik wel eens "jammer die en die is niet zwanger, of hoera die en die is zwanger". Voortaan ga ik gewoon mijn mond houden. Ik ben trouwens in tranen uitgebarsten, was best eng dat ik zo emotioneel ben, misschien ben ik zwanger whahaha.
Stees ga jij wel testen?
@leeske knap dat je niets zei, lijkt me erg moeilijk. Jij komt heel creatief over, waarom benut je die wachttijd niet door kleertjes of dekentjes, kussentjes, knuffels te naaien of breien ofzo. Als je het niet kan heb je genoeg tijd om het te leren...